×
آخرین اخبار

۳ کمیته در حال بررسی میزان افزایش حقوق‌ها هستند

  • کد نوشته: 98986
  • ۱۴۰۱-۰۷-۱۸
  • 181 بازدید
  • کلیات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد و سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلین و منابع تشکیل شد.

    ۳ کمیته در حال بررسی میزان افزایش حقوق‌ها هستند

    به گزارش تجارت‌‎نیوز، حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: سه کمیته شامل بازنشستگان، ­شاغلین و منابع در حال بررسی برای افزایش میزان حقوق­ کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری هستند.

    به نقل از ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه عنوان کرد: این لایحه دو فوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است هم بازنشستگان کشوری و لشکری و هم شاغلین همه شامل این لایحه هستند. کار باید کار پخته‌ای باشد تا رضایتمندی ایجاد کند.

    وی افزود: کلیات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد و سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلین و منابع تشکیل شد. کمیته‌ی منابع باید بررسی کند که منابع دولت از کجا تامین خواهد شد و باید کار دقیق و اساسی صورت گیرد.

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: آنچه که در بیرون گفته شد حق مطلب نبود. بحث نهصد هزار تومان و یک میلیون تومان مباحثی بود که خیلی خشک بیان شد. ما تغییر در درصد فوق العاده ویژه شاغلین خواهیم داشت. بازنشستگان هم بحث نهصد هزار تومان و مصوبه ۱۴۰۱ و بحث عائله مندی را داریم و باید جمع بندی کنیم تا به یک گفتمان واحد برسیم. آنچه که گفته شده پراکنده گویی و جزئی گویی است.

    وی گفت: اول باید کمیته هابررسی کنند و میزان افزایش باید چگونه باشد. منابع هم باید حتما بررسی شود. بحث ۲/۵ تا ۲۰ درصد مربوط به یک میلیون تومان است، اما درباره بحث فوق العاده ویژه و عائله مندی بحث داریم. کمیته‌ها بصورت جداگانه همه‌ی این موارد را باید بررسی کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.