×
آخرین اخبار

یک قلاده خرس قهوه‌ای در پاگچ‌گدار مسجدسلیمان مشاهده شد

  • کد نوشته: 131164
  • ۱۳۹۷-۱۲-۰۴
  • 140 بازدید
  • وحید شالوئی امروز در گفت‌و‌گو با دیدگاه نیوز، اظهار کرد: یک قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه پاگچ‌گدار مسجد سلیمان مشاهده شد. وی افزود: تیم محیط‌بانی پس از دریافت گزارش‌های مردمی به منطقه پاگچ‌گدار اعزام و با پایش منطقه، آثار و نشانه‌های حضور خرس قهوه‌ای در منطقه مشاهده شد. رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان گفت: […]

    یک قلاده خرس قهوه‌ای در پاگچ‌گدار مسجدسلیمان مشاهده شد

    وحید شالوئی امروز در گفت‌و‌گو با دیدگاه نیوز، اظهار کرد: یک قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه پاگچ‌گدار مسجد سلیمان مشاهده شد.

    وی افزود: تیم محیط‌بانی پس از دریافت گزارش‌های مردمی به منطقه پاگچ‌گدار اعزام و با پایش منطقه، آثار و نشانه‌های حضور خرس قهوه‌ای در منطقه مشاهده شد.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان گفت: ردپای خرس، سرگین و مشاهده ردپای کندوهای عسل تخریب شده از آثار و شواهد عینی بوده و طبق بررسی‌ها این آثار تا رودخانه فصلی به طول انجامیده است.

    شالوئی عنوان کرد: زیستگاه اصلی خرس قهوه‌ای عموما در مناطق جنگلی خزری، جنگل‌های ارسباران و زاگرس، علفزارهای مرتفع کوهستانی نزدیک به جنگل و دره‌های پایین‌دست جنگل است.

    وی افزود: این جانور در اواخر تابستان و پاییز در مناطق پایین‌دست جنگل یا دره‌هایی که میوه‌های وحشی در آن یافت می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان گفت: پراکندگی این حیوان در ایران، از شمال خراسان تا استان‌های گلستان، گیلان، تهران، سمنان، لرستان، آذربایجان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، زنجان، فارس و خوزستان را شامل می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *