×
آخرین اخبار

کشور مرهون تلاش و همت شبانه روزی کارگران است

  • کد نوشته: 128268
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۰
  • 138 بازدید
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی طی پیامی هفته کارگر را به جامعه کارگری، کارفرمایی تبریک گفت.

    کشور مرهون تلاش و همت شبانه روزی کارگران است

    به گزارش دیدگاه نیوز، متن پیام تبریک مهندس خانی به این شرح است:

    باسمه تعالی
    کارگران ستون های اقتصادی کشور هستند و در تمام عرصه‌های انقلاب، یار و یاور نظام بوده و در دوره های مختلف چرخ های تولید و صنعت کشور را به حرکت درآورده اند.
    در آموزه‌های دینی نیز  کارگران جایگاه والایی دارند و توجه به آنان همواره از سوی بزرگان دین مورد تاکید قرار گرفته است.
    ۱۱ اردیبهشت ماه فرصتی است تا از خدمات ارزنده قشر پرتلاش کارگر تقدیر کنیم کارگرانی که از شریف‌ترین طبقه اجتماعی هستند.
    هفته کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهـان و ایران اسلامی است.کارگرانی که عامل اصلی توسعه، شکوفایی اقتصادی و اقتدار هر کشور بوده و از ارکان اساسی تولیـد محسوب می‌شوند زحمت‌کشانی که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایـران، حضرت امـام خمینی(ره)، حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آنهاست.
    رهبر انقلاب نیز در دیدار با کارگران فرمودند؛ اگر یک کشور مایل است که اقتصاد پیشرفته‌ای داشته باشد، اقتصاد مستقلّی داشته باشد، رونق اقتصادی به‌معنای واقعی داشته باشد، باید به قشر کارگر اهمّیّت بدهد؛ چون کارگر، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است.
    بی تردید پیشرفت‌ در مسیر زندگی اقتصادی و اجتماعی نشأت گرفته از اهتمام و کوشش مثال زدنی این عزیزان شریف است و تمامی نگاه‌ها به همت و تلاش کارگران عزیز و بزرگوار معطوف شده است
    نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با نام (مهار تورم و رشد تولید) جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق در می‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی استان کمر همت ببندند.
    گرامیداشت روز جهانی کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی آلایش کارگران شریف، مؤمن و زحمتکش ایران اسلامی، فرصتی مغتنم است تا به تأسی از پیامبر گرامی (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.
    پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی است که ریشه در توصیه های دینی دارد؛ همانگونه که امام علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می فرماید: «درهای رزق بسته است آنها را با حرکت و فعالیت بگشائید زیرا کار باعث برکت است».
    در پایان این جانب ضمن گرامی داشت هفته کارگر و یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، از تلاش های کارگران پر تلاش و زحمت کش شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی که به صورت شبانه روزی در خدمت مردم شریف استان هستند تا آب شرب و سالم را بدون مشکل در اختیار مردم قرار بدهند ارج نهاده و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیش تر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، خواستارم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *