×
آخرین اخبار

کشف بیش از ۴کیلوگرم مواد مخدر ازنوع تریاک در مرند

  • کد نوشته: 146860
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۹
  • 155 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان مرند از کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر ازنوع تریاک دستگیری یک نفر متهم در مورخه ۹ مرداد ماه با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خبرداد .

    کشف بیش از ۴کیلوگرم مواد مخدر ازنوع تریاک در مرند

    به گزارش دیدگاه نیوز،  سرهنگ” محمد جلیلیان ” در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی اخبار واصله مبنی بر نگهداری و توزیع مواد مخدر  توسط فردی در یک مغازه موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرارگرفت.

    وی افزود : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  با تلاش شبانه روزی و پس از هماهنگی با مقام قضائی  و اقدامات پلیسی به مغازه مورد نظر اعزام  ودر بازرسی از محل مقدار ۳کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک ، ۶۰۰ گرم شیره تریاک ، تعداد  ۱۱۰۰عدد قرص ب۲ ، مقدار ۲۰۰ میلیون ریال پول نقد حاصل از فروش مواد مخدر و ۵ دستگاه کارت خوان سیار به منظور فروش مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند عنوان کرد : در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس‌ از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

    سرهنگ ” جلیلیان ” در پایان با اشاره به اینکه پلیس شهرستان با تمام توان با سودجویان ،فروشندگان مواد مخدر  و سوداگران مرگ به شدت برخورد خواهد کرد از شهروندان‌ خواست در صورت اطلاع از هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *