×
آخرین اخبار

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان :
کاهش جمعیت منجر به کاهش نیروی کار و قدرت اقتصادی در کشور می شود

  • کد نوشته: 85789
  • ۱۴۰۱-۰۳-۰۷
  • 417 بازدید
  • مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت : فرزند آوری موجب تقویت و همبستگی اجتماعی در خانواده و قدرت اقتصادی کشور می شود .
    کاهش جمعیت منجر به کاهش نیروی کار و قدرت اقتصادی در کشور می شود

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، علی جهانی امروز شنبه در جلسه کمیته عفاف و حجاب این اداره کل به مناسبت هفته ملی جمعیت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص فرزندآوری و جوانی جمعیت ، اظهارداشت : با توجه به روند منفی کاهش جمعیت در کشور و اثرات منفی سالمندی و پیری طی سال های آینده باید اقدامات لازم برای فرهنگ‌سازی و اصلاح نگرش مردم نسبت فرزندآوری صورت گیرد و همه مسئولین کشور در این راستا حمایت های لازم را انجام می دهند .
    مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه سیاست های دشمنان نظام اسلام کاهش جمعیت شیعی در جهان و در کشور است خاطر نشان کرد : یکی از پایه ‌های اصلی قدرتمندی، تولید ثروت و پیشرفت هر خانواده و جامعه ‌ای، جمعیتِ آن است. جمعیت اندک در روابط خارجی، قدرت مانور در مقابل دشمنان را کاهش خواهد داد و بایستی جامعه شیعی در جهان و کشور گسترش یابد .
    و در ادامه یکی از عوامل ایجاد آرامش و افزایش شور و نشاط در زندگی را ورود فرزند به کانون خانواده عنوان کرد و تصریح کرد : در خصوص فرزند آوری برای همکاران این اداره کل حمایت لازم و مناسب را در همه حوزه ها انجام خواهیم داد .
    در پایان این جلسه مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان از بانوان همکار این اداره کل که فرزندآوری داشتند با اهداء هدایایی تجلیل بعمل آمد .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *