×
آخرین اخبار

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم

  • کد نوشته: 84115
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۳
  • 802 بازدید
  • اگر از طرفداران شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید، گاهاً برای‌تان پیش آمده که قصد استوری کردن استوری دیگران را داشته باشید که ما در ادامه به این مسئله می‌پردازیم. در پاسخ به سوال این‌که چگونه استوری دیگران را استوری کنیم چند پاسخ وجود دارد و شما از هر یک از روش‌های موجود می‌توانید استفاده کنید.

    دیدگاه نیوز / قابلیت اشتراک گذاری استوری و پست افراد دیگر در نسخه جدید این شبکه بزرگ اجتماعی برای کاربران فراهم شده است و این کار به ساده‌ترین شکل ممکن در مقایسه با نسخه‌های قبلی اینستاگرام انجام می‌شود.

    همچنین در صورتی که در حال حاضر اکانتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام ندارید میتوانید با خرید پیج اینستاگرام به راحتی به یک حساب اینستاگرام با تعداد فالوور بالا دست پیدا کنید.

    چطور استوری دیگران را استوری کنیم

    جهت استوری کردن استوری پیج دیگران مراحل زیر را انجام میدهیم:

    ۱٫ وارد استوری پیج مورد نظرمان میشویم

    ۲٫ در بالای صفحه روی سه نقطه کلیک میکنیم

    ۳٫ گزینه کپی لینک را انتخاب میکنیم

    ۴٫ به وسیله یکی از برنامه های دانلود ازاینستاگرام استوری مورد نظر را دانلود میکنیم

    ۵٫ سپس وارد بخش استوری پیج خودمان میشویم و استوری دانلود شده را انتخاب میکنیم

    ۶٫ گزینه your story را انتخاب میکنیم تا کار انتشار انجام شود

    آموزش استوری کردن پست های دیگران:

    برای این کار ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید و پست مورد نظر که قصد استوری کردن آن را دارید انتخاب کنید.

    • در زیر پست و استوری مورد نظر گزینه‌ای به ‌نام اشتراک گذاری وجود داشته که باید انتخاب شود.
    • بعد از مرحله اول گزینه Add post to your story را انتخاب کنید تا استوری و یا پست مورد نظر به صفحه استوری شما انتقال یابد.
    • با انتخاب و کلیک بر روی your story استوری شما منتشر می‌شود و برای فالوورهایتان به نمایش درخواهد آمد.

    استوری چه افرادی در اینستاگرام قابل استوری کردن است؟

    قبل از پرداختن به موضوع این‌که چگونه استوری دیگران را استوری کنیم؟ باید به شما همراهان عزیز بگوییم که این کار توسط خود برنامه اینستاگرام قابل انجام بوده و شما کاربران از هر پست و یا استوری که دیدن کردید و برایتان دلچسب بود، قادر به اشتراک گذاری آن در صفحه خود با دوستان و فالوورهایتان هستید.

    در پیج فروشی اینستاگرام با تهیه یک اکانت مناسب میتوانید میزان بازدید استوری های خود را افزایش دهید.

    خوشبختانه شبکه اجتماعی اینستاگرام محدودیت کمی برای انجام استوری افراد دیگر برای کاربران قرار داده است و شما برای این کار قادرید از برنامه‌های جانبی نیز استفاده کنید.

    استوری کردن استوری افراد دیگر از قابلیت‌های اصلی این شبکه بزرگ به شمار می‌آید که شما در حین جستجو در بخش اکسپلور و یا بخش‌های دیگر، می‌توانید پست یا استوری مشاهده شده را به اشتراک بگذارید.

    منشن شدن در استوری

    در نسخه‌های جدید اینستاگرام هنگامی که پست یا استوری شما توسط افراد دیگر استوری شود، اینستاگرام به شکل اعلان شما را از این موضوع مطلع خواهد کرد. در نسخه‌های پیشین اینستاگرام امکان منشن شدن وجود نداشت و اهمیتی به این موضوع داده نمی‌شد. چنانچه قصد استوری کردن استوری یا پست دیگران را داشته باشید باید بدانید که فرد مورد نظر از طریق نوار اعلان مطلع خواهد شد.

    روش‌های دیگر برای استوری کردن استوری افراد دیگر

    در مقاله فوق شما جواب سوال این‌که چگونه استوری دیگران را استوری کنیم را دریافت کرده‌اید اما لازم به ذکر است که برای این‌کار می‌توانید از روش‌های دیگر نیز استفاده کنید.

    بهترین روش برای استوری کردن استوری اشخاص دیگر

    • تهیه اسکرین شات از استوری و یا پست مورد نظر
    • دانلود استوری به صورت فایل و سپس استوری کردن آن

    یکی از روش‌های آسان برای استوری کردن استوری مورد نظر، تهیه اسکرین شات از آن است، برای این کار می‌توانید از دکمه کم کردن صدا و ولوم به شکل همزمان استفاده کرده تا از استوری فرد اسکرین شات گرفته شود.

    یکی از برتری‌های این روش امکان اضافه کردن و ویرایش استوری مورد نظر بوده که با لمس صفحه در هنگام استوری در اختیارتان قرار می‌گیرد.

    تهیه اسکرین شات از استوری به جز مزایا، معایبی نیز دارد به همین جهت برخی از افراد از این روش استقبال نمی‌کنند.

    یکی از معایب اصلی تهیه اسکرین شات، کیفیت پایین تصویر مورد نظر است، به جز این مورد، ممکن است دکمه های بخش پایینی، آیکون ساعت، باتری و…  نیز در استوری وجود داشته باشد.

    گاهی می‌خواهید ویدئویی را استوری یا پست کنید که در این صورت امکان تهیه اسکرین شات وجود ندارد و بهترین کار دانلود پست یا استوری می‌باشد.

    از مزیت‌های دانلود استوری، کیفیت بالای آن بوده و شما از این طریق فایل‌هایی با حجم بالا را نیز می‌توانید دانلود و به شکل پست یا استوری استفاده کنید.

    برای دانلود کردن استوری اینستاگرام از روش‌های مختلفی می‌توانید استفاده کنید.

    یکی از روش‌ها استفاده از برنامه‌های مخصوص در این زمینه بوده که شما کافیست لینک پست یا استوری را کپی کنید و سپس در برنامه پیست نمایید. پس از فشردن دکمه دانلود، پست یا استوری دانلود خواهد شد.

    از برنامه‌های عالی در این زمینه می‌توان به SnapLG و Story Saver اشاره کرد. چنانچه برنامه‌های فوق در دستگاه اندرویدی شما اجرا نمی‌شوند بهتر است عبارت Download Story instagram را در بخش جستجوی فروشگاه گوگل پلی وارد کنید تا با انبوهی از برنامه‌های مخصوص آشنا شوید.

    ساده‌ترین روش برای دانلود استوری و پست‌ها برای استوری کردن

    قبل از این که پاسخ سؤال چگونه استوری دیگران را استوری کنیم را دریافت نمایید بهتر است با روش‌های دانلود استوری آشنا شوید تا در سریع‌ترین زمان ممکن استوری مورد نظر را دریافت و در صفحه خود به اشتراک بگذارید.

    چنانچه قصد نصب برنامه‌های جانبی برای دانلود پست و استوری را ندارید و یا از سیستم عامل ویندوز برای اینستاگرام خود استفاده می‌کنید بهتر است برای دانلود کردن استوری و پست‌ها از سایت‌های مخصوصی که در این زمینه فعالیت دارند استفاده کنید.

    برترین وب‌سایت برای دانلود محتوای پست و استوری:

    ۱٫ Toolzu.com
    ۲٫ Stirysaver.net
    ۳٫ Igram.io
    ۴٫ Instafnsta.com
    ۵٫ Save-insta.com

    با ورود به ۵ وب ‌سایت عنوان شده، شما به راحتی قادر به دانلود پست و استوری اینستاگرام هستید.

    یکی از مزیت‌های استفاده از این سایت‌ها عدم نیاز به نرم افزار تغییر ای پی بوده و به نحوی طراحی شده‌ اند که کاربران دچار سردرگمی نشوند.

    خرید اکانت اینستاگرام راه  شما را برای دست یابی به یک اکانت خوب در اینستاگرام کوتاه میکند و در زمان شما صرفه جویی خواهد شد.

     تنها کاری که قبل از ورود به این سایت‌ها باید انجام دهید این است که لینک استوری و پست مورد نظر خود را کپی کنید و در محل مخصوص سایت قرار دهید. پس از فشردن دکمه download، ویدئو یا تصویر مورد نظر شروع به دانلود خواهد کرد.

    از روش‌های دیگر برای دانلود کردن استوری، استفاده از اینستاگرام غیررسمی است که ما این روش را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم. برای دانلود، از دو روش برنامه‌های جانبی و یا سایت‌های فوق استفاده کنید.

    رایج ترین سوالات در زمینه این‌که چگونه استوری دیگران را استوری کنیم:

    • چرا من قادر به اشتراک گذاری استوری دیگران نیستم؟ این مشکل به حافظه کش دستگاه شما برمی‌گردد. بهتر است در ابتدا فایل کش دستگاه را پاک کرده و مجدد برای استوری کردن امتحان کنید. چنانچه همچنان مشکل وجود داشت بهتر است اتصال اینترنتی خود را بررسی کنید.
    • چرا گزینه add post to your story برای من فعال نیست؟ به بخش تنظیمات مراجعه کرده و از فعال بودن این گزینه اطمینان کسب کنید. برای این کار وارد بخش تگ شده و every one را انتخاب کنید تا اجازه تگ کردن در پست فعال شود.
    • استوری کردن فیلم‌ها به چه صورت است؟ چنانچه قصد استوری کردن فیلم را دارید به راحتی و با انتخاب گزینه Add This To Your Story می‌توانید ویدئو مورد نظر را استوری کنید و به اشتراک گذارید.
    • چطور بدون تگ شدن استوری کنم؟ اگر می‌خواهید پستی یا استوری را استوری کنید که فرد مورد نظر تگ نشود، تنها راه تهیه اسکرین شات و یا دانلود استوری می‌باشد.

    در این مقاله شما با نحوه دانلود کردن پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام آشنا شدید و هم اکنون قادرید به سادگی استوری دیگران را استوری کنید.

    در این مقاله پاسخ سوال “چگونه استوری دیگران را استوری کنیم؟” را دریافت کرده‌اید و تنها با چند کلیک ساده قادر به اشتراک گذاری محتواهای مختلف در این شبکه اجتماعی هستید.

    در نسخه‌های قبلی اینستاگرام که امکانات کمتری وجود داشت، کاربران تنها قادر به اشتراک گذاری پست‌ها بودند و اهمیت کمتری به بخش استوری داده می‌شد اما با نصب آخرین نسخه اینستاگرام این کار به آسانی انجام می‌گیرد.

    چنانچه سوالی در زمینه این‌که چگونه استوری دیگران را استوری کنیم دارید می‌توانید آن را با ما در میان گذارید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل