×
آخرین اخبار

چهارشنبه تعطیل می‌شود؟!/ تشریح آخرین وضیعت مصرف برق در لرستان

  • کد نوشته: 196619
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۴
  • 76 بازدید
  • مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: از استانداری لرستان درخواست کردیم چهارشنبه را تعطیل اعلام کند تا تا با توجه به گرمای شدید به شرایط بهداشتی و رفاهی شهروندان کمک کرده باشیم.

    چهارشنبه تعطیل می‌شود؟!/ تشریح آخرین وضیعت مصرف برق در لرستان

    مهران امیری در گفت‌و‌گوی تلفنی با خبرنگار دیدگاه‌نیوز؛ به مصرف بالای برق در تابستان سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بالا رفتن دمای هوا در سال‌جاری، ۸ تا ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته مصرف برق افزایش داشته است.

    وی افزود: سال گذشته مصرف برق در استان ۸۰۰ مگاوات بوده که در سال‌جاری به ۸۷۰ مگاوات رسیده است، این روند افزایش روند رشد بسیار زیادی محسوب می‌شود و تامین برق را مشکل کرده است که نیاز است مشترکان نهایت همکاری را با ما داشته باشند تا روزهای باقیمانده فصل گرما را بدون خاموشی و کمبود برق سپری کنیم.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه هفته‌جاری یکی از هفته‌های گرم سال به حساب می‌آید، گفت: گرمای شدید هوا از روز دوشنبه آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت که البته اوج گرما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اتفاق خواهد افتاد.

    امیری به برنامه‌های شرکت توزیع برق لرستان جهت مدیریت برق و جلوگیری از خاموشی‌ها، خاطر نشان کرد: اوج مصرف ما در بخش خانگی است و بیشترین مصرف در این بخش اتفاق می‌افتد و برای اینکه از خاموشی‌ها جلوگیری کنیم با همکاری بخش صنعت دو روز در هفته، بخش کشاورزی روزانه ۵ ساعت و کاهش ساعت کاری ادارات، توانسته‌ایم ۸۰ مگاوات مدیریت مصرف داشته باشیم که البته در این هفته نمی‌تواند جوابگوی برق استان باشد.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: از استانداری لرستان درخواست کردیم چهارشنبه را تعطیل اعلام کند تا با توجه به گرمای شدید به شرایط بهداشتی و رفاهی شهروندان کمک کرده باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *