×
آخرین اخبار

پیکر جانباز شهید “علی اسدی عیدی وند” امروز تشییع و خاکسپاری می‌شود

  • کد نوشته: 15483
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۷
  • 1769 بازدید
  • پیکر جانباز شهید" علی اسدی عیدی وند" جانباز 70 درصد و از پرسنل خدوم بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدئسلیمان امروز 17 اردیبهشت تشییع می شود
    پیکر جانباز شهید “علی اسدی عیدی وند” امروز  تشییع و خاکسپاری می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ پیکر مطهر شهید « علی اسدی عیدی وند» جانباز ۷۰ درصد مسجدسلیمان که روز گذشته به همرزمان شهیدش پیوست، با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگان و مردم ولایتمدار این شهرستان تشییع می شود.

    مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این اسوه صبر و استقامت و یادگار ۸ سال دفاع مقدس بر روی دستان پرمهر مردم شهیدپرور شهرستان مسجدسلیمان امروز مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در قطعه شهدای چهاربیشه و سپس از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در مسجد محمد مصطفی (ص) نفتک جهت قرائت فاتحه و صرف افطار برگزار می شود.

    همچنین مراسم سومین و هفتمین روز شهادت آن شهید در روز پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در قطعه شهدای چهاربیشه  و سپس ازساعت ۱۹ الی ۲۲ در مسجد محمد مصطفی (ص) جهت قرائت فاتحه و صرف افطار برگزار می گردد.

    قابل ذکر است این جانباز سرافراز درتاریخ ۶۷/۰۳/۲۹ درمنطقه عملیاتی مهران بر اثر اصابت ترکشهای متعدد به نواحی سینه، شکم و کمر و قطع پای راست به درجه رفیع جانبازی نایل آمده بود.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *