×
آخرین اخبار

پیام تسلیت مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) در پی آسمانی شدن جهادگر بسیجی در مسجد سلیمان

  • کد نوشته: 188532
  • ۱۴۰۳-۰۲-۲۲
  • 312 بازدید
  • سرهنگ موسوی با نهایت تآلم و تاثر درگذشت جوان جهادگر بسیجی مسجد سلیمانی، ستار جمال پور را به خانواده محترم، عموم مردم، دوستداران، جامعه ی جهادگران و مجموعه ی بسیج سازندگی تسلیت گفت.

    پیام تسلیت مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) در پی آسمانی شدن جهادگر بسیجی در مسجد سلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) با ارسال پیام عروج شهادت گونه مجاهد بسیجی مسجدسلیمان را به خانواده داغدار مرحوم ، مردم شهید پرور مسجدسلیمان ، پرسنل و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان تسلیت گفت متن پیام به شرح زیر است: 

    بسم الله الرحمن الرحیم

    الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی‌ سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ

    آنها که ایمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند!

    آسمانی شدن بسیجی جهادگر ستار جمال پور، مسئول گروه جهادی شهید سهرابی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدان حوزه ۲ شهری شهید مدنی سپاه ناحیه مسجد سلیمان (که در محرومیت زدایی و به ویژه ساخت خانه محرومان زلزله ۹۸ مسجد سلیمان تلاش های شایسته ای داشتند) در راه خدمت به مناطق محروم و مستضعف روستاهای مسجدسلیمان، بار دیگر جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی را مجسم ساخت که امتداد مکتب سیدالشهدا (ع) است.

    امروز با تلاش شبانه روزی مجاهدین این عرصه، رفع محرومیت از مستضعفان، این ولی نعمتان انقلاب، میسر و ممکن شده است. چه خوش عاقبتی است که رضایت مردم و رضایت ولی خدا توأمان در راه کسب رضای خداوند نصیب و قسمت گردد.

    اینجانب ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها با خانواده محترم، دوستان، جهادگران ، این ضایعه دردناک را تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و همچنین صبر و اجر الهی را برای بازماندگان مسئلت دارم.

    سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *