×
آخرین اخبار

پیام تسلیت شهردار مسجدسلیمان به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)

  • کد نوشته: 199703
  • ۱۴۰۳-۰۶-۱۱
  • 54 بازدید
  • به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان ،در پیام محمد خسروی آمده است : روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است. به درستی باید اذعان کرد که راه رستگاری و سعادت بشریت تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و گام گذاشتن در […]

    پیام تسلیت شهردار مسجدسلیمان به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان ،در پیام محمد خسروی آمده است :

    روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

    به درستی باید اذعان کرد که راه رستگاری و سعادت بشریت تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و گام گذاشتن در مسیر معرفت اهل بیت علیهم السلام است.

    پیامبر اکرم(ص) به‌عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه راه حقانیت را برای ما بسیار سهل و آسان کرد.

    اجرای دستورات الهی با رسالت پیامبر بزرگ و عظیم الشان امت اسلامی را چنان تربیت نموده است که تا به امروز هیچ قدرتی نتوانسته کوچک‌ترین خدشه‌ای بر اسلام ناب محمدی و رهروانش وارد کند، دشمنان اسلام دریافته اند که توانایی پاسخگویی به منطق اسلام و قرآن را ندارند و مسلمانان با گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه توانسته اند جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیرپیشرفت و توسعه را هموار سازند..

    اینجانب فرارسیدن ایام رحلت رحمه للعالمین، پیام آور بزرگ اخلاق، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم ولایتمدار مسجدسلیمان تسلیت عرض نموده ، امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال و با تاسی از مشی و سیره این رسول آسمانی و ائمه معصومین علیهم السلام در جهت پیشرفت وتعالی ملت بزرگ ایران گام برداریم.

    محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *