×
آخرین اخبار

پیام تبریک فرمانده انتظامی میانه به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

  • کد نوشته: 180610
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۴
  • 199 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پیامی اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را به پاسداران انقلاب اسلامی، ایثارگران و جانبازان تبریک گفت.

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از  خبرنگار خبرگزاری پلیس، در متن پیام سرهنگ ” حسن رفیعی”، آمده است:
    در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، پاسداران عزیزمان با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا توانستند ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله‌های کربلایی باشند و به حق سالروز میلاد امام حسین (ع) روز “پاسدار” نام گرفته است.

    بی‌شک امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مکتبی و مومنی چون پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون دوران دفاع مقدس هموار کردند.

    اینجانب سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به همه نیروهای مکتبی و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به خصوص جانبازان گرامی که همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امنیت و آسایش این مرز بوم اهتمامی جدی ورزیده‌اند؛ تبریک گفته و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از درگاه ایزد منان خواستارم.

    امید است با هوشیاری و بصیرت در رویارویی با تهدیدات با پشتوانه مردمی، روحیه جهادی، انقلابی و با تبعیت محض از منویات ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) شاهد موفقیت‌های روز افزون کشورمان باشیم.

    فرمانده انتظامی شهرستان میانه
    سرهنگ            حسن رفیعی

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل