×
آخرین اخبار

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

  • کد نوشته: 83800
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۸
  • 844 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: روز ارتش، یادآور حماسه و ایثار غیور مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.
    پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

    به گزارش دیدگاه نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پیامی، «۲۹ فروردین» روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

    وی در این پیام با اشاره به اینکه ارتش ایران نماد شجاعت، جوانمردی و غیرت می باشد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی سر و جان در راه حفظ دین و وطن گذارده و با استعانت از خداوند بزرگ و پیروی محض از فرمانده معظم کل قوا، حضور مقتدارانه و شجاعانه خود را برای دفاع از عزت کشور و ملت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود تهدید، توطئه وتحریم، با تکیه بر توان و تخصص خود، در مقابله با تهاجم و تهدیدات دشمنان را به اثبات رسانده و با تثبیت اقتدار خود در برقراری امنیت، صلح و آرامش کشور و منطقه، تصویر قابل ستایش از خود به نمایش گذاشت.

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان روز ارتش را به فرماندهان شجاع ، سربازان دلیر و خانواده های مکرم ایشان، خاصه خانواده های معزز شهدا و افتخارآفرین جانبازان و ایثارگران ارتش و مردم شهید پرور شهرستان مسجدسلیمان تبریک گفته و و توفیق روز افزون جان برکفان این عرصه را از خداوند منان خواستار شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *