×
آخرین اخبار

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی کارگر و هفته معلم

  • کد نوشته: 15362
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۲
  • 1101 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس “فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان” با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر را به کارگران زحمت کش و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و روز معلم را به فرهنگیان متعهد تبریک گفت. “سرهنگ کارآگاه علی حسینی” در این […]

    پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی کارگر و هفته معلم

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس “فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان” با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر را به کارگران زحمت کش و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و روز معلم را به فرهنگیان متعهد تبریک گفت.

    “سرهنگ کارآگاه علی حسینی” در این پیام آورده است: ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر، فرصت مغتنمی برای تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی هر جامعه ای محسوب می شوند.

    کارگران در دین مبین اسلام از جایگاه بس ارزشمندی برخوردار هستند تا آنجائی که حضرت رسول اکرم(ص)بر دستان کارگر بوسه زد و فرمودند ((این دستی است که در آتش جهنم نمی سوزد و کسی که از دسترنج خود روزی اش را فراهم کند، خداوند با نظررحمت به او می نگرد)) بدیهی است که بوسیدن دست کارگر از سوی بزرگترین پیامبر خدا (ص) ارزش عالی و اهمیت بی نظیر کار وتلاش برای رزق حلال را نشان می دهد.

    ۱۲ اردیبهشت ماه روز شهادت استاد شهید دکترمرتضی مطهری، بیانگر ایثار و تلاش سازنده ی معلمان متعهدی است که سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را در سرلوحه کار خود قرار داده و با انتقال ارزشهای علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور را فراهم نموده اند.

    وی در ادامه افزود: معلمان همواره نقشی سازنده و سرنوشت ساز دارند؛ زیرا کار معلمان هدایت جامعه به سمت پیشرفت و علم آموزی می باشدو اینجانب بر خود لازم می دانم،ضمن تبریک روز جهانی کارگر و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم، موفقیت روز افزون تمامی کارگران زحمت کش و فرهنگیان متعهد و خدوم را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *