×
آخرین اخبار

پلیس و هلال احمر همسنگر در خدمت رسانی به مردم

  • کد نوشته: 152031
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۶
  • 132 بازدید
  • رئیس سازمان جمعیت هلال احمر در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: هلال احمر و پلیس در خصوص خدمت رسانی به مردم دارای اشتراکات زیادی است و همسنگر در خدمت رسانی به مردم هستند.

    به گزارش  دیدگاه نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، رئیس سازمان هلال احمر مهندس احمد فرمانی به همراه معاونین، ضمن دیدار با سرهنگ ” حسن رفیعی” و تبریک انتصاب نامبرده بعنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان، اظهار داشت: کار پلیس و هلال احمر اشتراکات زیادی دارد.

    رئیس جمعیت هلا احمر با اشاره به اینکه تکالیف هلال احمر در حوزه خدمت رسانی و پلیس در حوزه امنیتی برای مردم عامل جهاد تبیین در جامعه به شمار می رود اظهار داشت: خدمت بی منت و صادقانه به مردم وجه اشتراک این دو سازمان است.

    “احمد فرمانی” افزود : ما در حوادث طبیعی و غیر طبیعی با پشتیبانی قوی پلیس با اطمینان بیشتری خدمت رسانی می کنیم.

    سرهنگ “حسن رفیعی” نیز با تاکید بر تقویت تعاملات بین دو سازمان در حوزه آموزش و مهارت آموزی کارکنان پلیس در بحث امداد و نجات جاده ای گفت: هم افزایی  و تعامل بیشتر فرماندهی انتظامی با هلال احمر باعث خدمت رسانی بهتر به مردم می شود.

    فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان با تقدیر از مجاهدت ها و فداکاری های جمعیت هلال احمر به خصوص در حوادث طبیعی و خدمات شایسته به مردم گفت: خدمات رسانی به هنگام به مردم، رضایت مردم از مسئولین را نیز در پی خواهد داشت./انتهای میام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل