×
آخرین اخبار

پرونده زمین خواری با ۱۳۳ متهم در بهبهان

  • کد نوشته: 77059
  • ۱۴۰۰-۰۹-۱۰
  • 542 بازدید
  • دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان گفت:درباره پرونده زمین خواری تعداد ۳۱۹ پرونده و با شکایت تعداد ۴۵۸ نفر در دادسرای این شهرستان تشکیل شده و تعداد ۱۳۳ نفر متهم شناسایی و تفهیم اتهام شده اند و متهم اصلی تاکنون در زندان بسر می برد.
    پرونده زمین خواری با ۱۳۳ متهم در بهبهان

    به گزارش دیدگاه نیوز ، علیرضا قاسمی‌نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان در در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اواخر سال ۹۷ و در پی گزارشات واصله به دادستان وقت در خصوص تشکیل شبکه پیچیده زمین خواری و فروش غیر قانونی اراضی دولتی در شهرستان بهبهان توسط افراد سود جو، تحقیقات گسترده ای در این زمینه انجام شد و کلیه متهمین و واسطه ها که در این پرونده نقش داشتند شناسایی و پس از احضار و تفهیم اتهام، روانه زندان شدند.

    وی افزود: در این خصوص تعداد ۳۱۹ پرونده و با شکایت تعداد ۴۵۸ نفر در دادسرای این شهرستان تشکیل شده و تعداد ۱۳۳ نفر متهم شناسایی و تفهیم اتهام شده اند و متهم اصلی تاکنون در زندان بسر می برد.

    قاسمی نژاد ادامه داد: ارزش اموال نامشروع به دست آمده و اراضی دولتی در مجموع بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال است.

    قاسمی‌نژاد گفت: با توجه به تکمیل تحقیقات، پرونده جهت ادامه روند رسیدگی به دادگستری مرکز استان ارسال شد.

    وی خاطر نشان کرد: به مردم شهید پرور بهبهان اطمینان می‌دهیم که این پرونده تا رسیدن به نتیجه نهایی و محکومیت مجرمان آن پیگیری شود.

    قاسمی نژاد گفت: در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی بنا داریم با همکاری نهادهای ذی ربط از وقوع جرایم مشابه پیشگیری کرده و اجازه چپاول بیت المال را نمی دهیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *