×
آخرین اخبار

پرداخت حدود ۵۴۰ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق در کلانشهر اهواز

  • کد نوشته: 154534
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۹
  • 77 بازدید
  • مدیرعامل برق اهواز گفت: از آغاز طرح ملی پاداش صرفه جویی در مصرف برق که از اول خرداد ماه سالجاری تا نیمه شهریورماه ۱۴۰۲ نزدیک به ۵۴۰ میلیارد ریال پاداش به مشترکین کم مصرف پرداخت شده است.

    پرداخت حدود ۵۴۰ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق در کلانشهر اهواز

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح ملی پاداش صرفه جویی اظهار کرد: از آغاز طرح ملی پاداش صرفه جویی که از اول خرداد ماه امسال شروع شده و تاکنون نیز ادامه دارد، شهروندان اهواز با رعایت الگوی مصرف و کمک به پایداری شبکه و نیز با کاهش مصرف خود نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۵۴۰ میلیارد ریال پاداش در صورتحساب خود دریافت کرده‌اند.

    وی افزود: پیش از آغاز طرح ملی پاداش صرفه جویی جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد و شیوه نامه های اجرای این طرح در دستورکار قرار گرفت.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تبلیغات گسترده‌ای از طریق صدا و سیمای مرکز خوزستان، رسانه های محلی، شبکه های اجتماعی و تبلیغات محیطی و همچنین سامانه های اطلاع رسانی پیامکی و بهره گیری از تابلوهای تبلیغاتی شهرداری اهواز، همکاری تبلیغی توسط روابط عمومی کلیه دستگاه اجرایی در راستای تشویق شهروندان به همراهی و همکاری در اجرای این طرح ملی انجام گرفته است.

    شیاری بیان کرد: از آغاز اجرای طرح ملی پاداش صرفه جویی تاکنون مشترکین خانگی کلانشهر اهواز موفق به دریافت مبلغی نزدیک ۵۴۰ میلیارد ریال در صورتحساب خود شده اند که این مبلغ فعلا بصورت بستانکار در حساب مشترکین لحاظ و در سیکل قرائت قبض برق رایگان دریافت خواهند کرد.

    وی در پایان گفت: براساس جدول تخصیص پاداش بیشترین مبلغ اهدایی رقم بالغ بر هفده میلیون ریال است که به ترتیب نزولی تمام مشترکین مشمول این طرح که تعداد ۲۷۹ هزار و ۷۰۹ نفر مشترک هستند مشمول دریافت پاداش مذکور شده‌اند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *