×
آخرین اخبار

۶٧۴میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در بندرعباس پرداخت شد

  • کد نوشته: 24931
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۵
  • 398 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: ۶٧۴میلیارد ریال وام بانکی به طرح‌های اشتغال و سرمایه‌ گذاری روستایی ظرف یکسال گذشته در بندرعباس پرداخت شده است. حسین باباخانی یکشنبه شب در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بندرعباس اظهار داشت: در این مدت ٩۵٠ طرح به بانک‌های ارسال شد که آنها […]

    ۶٧۴میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در بندرعباس پرداخت شد

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: ۶٧۴میلیارد ریال وام بانکی به طرح‌های اشتغال و سرمایه‌ گذاری روستایی ظرف یکسال گذشته در بندرعباس پرداخت شده است.

    حسین باباخانی یکشنبه شب در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بندرعباس اظهار داشت: در این مدت ٩۵٠ طرح به بانک‌های ارسال شد که آنها به ٧٨٠ طرح وام بانکی اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت کردند.

    وی ادامه داد:  با تکمیل واجرای این طرحها اشتغال خوبی صورت خواهد گرفت که از بانک‌ها بابت این همراهی و پرداخت به موقع سپاسگزاریم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از همراهی و همکاری خوب اصناف و واحدهای تولیدی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هم رضایت وجود دارد و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی پیگیری لازم جهت بهره مندی کارگران همه صنوف از بیمه بیکاری در زمان کرونا را انجام می‌دهد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *