×
آخرین اخبار

در شهر تهران
هم نویسی با محمد گذرآبادی

  • کد نوشته: 187898
  • ۱۴۰۳-۰۲-۱۶
  • 53 بازدید
  • هنرجوی فیلمنامه‌نویسی باید مسیر طراحی و نگارش فیلمنامه رو، با تمام دشواری‌ها و لذت‌هاش، عملا تجربه کنه. فیلمنامه نوشتن یک سفر پرماجراست! سفر به دنیایی ناشناخته که بهتره در آغاز با هدایت یک بلد راه باشه.

    ‌به گزارش دیدگاه نیوز، محمد گذرآبادی مترجم و مدرس فیلمنامه نویسی در فراخوانی جهتِ حضور در گروه هم نویسی فیلمنامه در صفحهٔ اینستای خود آورده است: تا جایی که می‌دونم هم‌نویسی به شیوه‌ای که من برگزار می‌کنم ایده‌ای جدید و بی‌سابقه است!! البته اطلاع دارم که هم در ایران و هم در جاهای دیگه معلمین نویسندگی به‌تدریج به این سمت رفتن که به جای طرح مباحث صرفا تئوریک، عملا درگیر طراحی داستان به اتفاق هنرجوها بشن، ولی این شیوه که گروه‌های ۴، ۵ نفره درست کنی و یه ایده از خود بچه‌ها بگیری و گام به گام و طبق یک روش تعریف شده و حرفه‌ای، تا نسخه‌ی اول فیلمنامه پیش بری، کاری جدید و البته دشوار و نفس‌گیره!!

    هنرجوی فیلمنامه‌نویسی باید مسیر طراحی و نگارش فیلمنامه رو، با تمام دشواری‌ها و لذت‌هاش، عملا تجربه کنه. فیلمنامه نوشتن یک سفر پرماجراست! سفر به دنیایی ناشناخته که بهتره در آغاز با هدایت یک بلد راه باشه.

    اما از همه مهم‌تر اینه که یاد بگیریم این سفر رو همراه دیگران طی کنیم. کمک بدیم و کمک بگیریم. هم‌فکری کنیم!! هم‌نویسی در واقع دعوت به همراهی و همکاریه.
    شایان ذکر است علاقمند میتوانند جهت حضور در این هم نویسی با شماره‌ی : ۰۹۳۸۵۴۸۳۵۷۸ تماس حاصل فرمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: دیدگاه نیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل