×
آخرین اخبار

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز خبر داد:
همه باکس های زباله سطح شهر نوسازی و یا تعمیر می شود

  • کد نوشته: 70181
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۲
  • 473 بازدید
  • معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از نوسازی و یا تعمیر همه باکس های زباله شهر تبریز طی اجرای طرح پاکسازی محلات شهر تبریز خبر داد.
    همه باکس های زباله سطح شهر نوسازی و یا تعمیر می شود

    به گزارش دیدگاه نیوز ، محمدرضا قربانیان تبریزی در بازدید از فعالیت نیروهای خدمات شهری و همچنین وضعیت باکس های زباله سطح شهر اظهار کرد: به دنبال دستور سرپرست محترم شهرداری تبریز و توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز پس از طی مراحل قانونی و طی برگزاری مناقصه تعداد سه هزار باکس زباله خریداری شده است که به مرور در بین مناطق دهگانه شهرداری تبریز توزیع خواهد شد.

    وی افزود: تاکنون تعداد ۵۰۰ باکس زباله تحویل مناطق مختلف شهرداری شده است که جایگزین باکس های مستعمل در مناطق شده است.

    قربانیان با اشاره به اینکه در سطح شهر تبریز بالغ بر پنج هزار و ۵۰۰ باکس زباله وجود دارد، افزود: با توجه به ظرفیت مشخص باکس های زباله از شهروندان خواهشمندیم از رهاسازی نخاله ساختمانی در باکس ها خودداری کنندتا شاهد مستعمل شدن باکس های زباله نباشیم.

    در راستای طرح پاکسازی کوچه به کوچه محلات شهر، علاوه بر جایگزینی باکس های نو به جای باکس های زباله مستعمل، باکس های زباله معیوب که نیاز به بازسازی و تعمیر داشته در کارگاههای مختلف معاونت های خدمات شهری تعمیر، بازسازی و به چرخه جمع آوری پسماندهای شهری افزوده می شود.

    شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد در حوزه خدمات شهری موضوع را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا نیروهای خدمات شهری در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *