×
آخرین اخبار

همایش گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در شهرستان دشت آزادگان برگزار شد

  • کد نوشته: 5657
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۸
  • 1519 بازدید
  • فرماندار دشت آزادگان : همه آزادگان ما همانند شهید محسن حججی هنگام اسارت نیز با گام های استوار ، دیدگان نافذ و روح لبریز از استقامت خود درس های بزرگی برای همه داشتند.

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از دشت آزادگان ؛ همایش گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در شهرستان دشت آزادگان با حضور سعیدی نیا فرماندار، حجت السلام و السلمین شمیل پور امام جمعه سوسنگرد،ریاست دادگستری شهرستان ، دادستان شهرستان ، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان محلی و با حضور پرشکوه آزادگان سرافراز در محل دفتر امام جمعه سوسنگرد برگزار شد.

     

    سعید ی نیا فرماندار دشت آزادگان در این همایش گفت: سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان به کشور را که در ۲۶ مرداد ۶۹ محقق شد، فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و تصریح کرد: آزادگان ما حتی زمانی که در بند دژخیمان بعثی بودند، همانند امام حسین(ع) از مرزهای عقیدتی و آزادگی دفاع و در اسارت نیز به تأسی از حضرت زینب کبری(س) مجاهدت کردند.

     

    وی افزود: همه آزادگان ما همانند شهید محسن حججی تا آخرین تیر در ترکش به مقاومت در برابر دشمن پرداختند و هنگام اسارت نیز با گام های استوار، دیدگان نافذ و روح لبریز از استقامت خود درس های بزرگی برای همه داشتند.

     

    همچنین در این همایش امام جمعه سوسنگرد گفت: آزادگان ما نماد برجسته ای از انسجام اسلامی ملت ایران را در قلب کشور دشمن برپا کردند و تاریخ پرشکوهی آفریدند. وی ادامه داد: شهدای آزاده مظلوم ترین شهدای تاریخ و خانواده های آزادگان مایه عزت و افتخار و آبروی همه ملت هستند و تمام دستاوردهای انقلاب و نظام مرهون مجاهدت و رشادت ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

     

    در ادامه این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از آزادگان سرافراز شهرستان دشت آزادگان تجلیل بعمل آمد.

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *