امیر حیدری – دیدگاه نیوز / صبح زود از خواب نازت بیدار می شوی تا خرامان به سوی محل کارت روانه شوی، آهنگ وطنم ای شکوه پابرجا از سالار عقیلی هم بر روی ضبط ماشینت در حال پخش است که ناگهان چراغ های چشمک زن راهنمای ماشین های جلویی و تجمع تعداد زیادی ماشین دیگر توجهت را جلب می کند. احتمال تصادف اول صبحی از ذهنت رد می شود ولی از محل حادثه که رد می شوی ناکارآمدی سازمان های مربوطه در انتخاب پیمانکار حفاری هایش و یا مدیریت پر کردن حفاری ها پس از انجام کار مشهود است.
حفاری هایی که پس از یک باران به قول مسجدسلیمانی ها تیویس تیویس به اندازه ی ۴۰ – ۵۰ سانتیمتری نشست کرده که از صبح خروس خوان ۵ – ۶ ماشین از همه جا بی خبر را گرفتار افتادن در چاله و جلوبندی ساز لازم کرد. به هر صورت که به این مسئله فکر می کنی نمی توانی برای خودت این مسئله را هضم کنی که چرا ادارات اجرائی ای که گاه و بیگاه حفاری هایی در سطح شهر ها انجام می دهند پس از انجام کارشان به صورت رفع تکلیفی فقط با خاک و گل نوار های حفاری را پر کرده و فرار را بر قرار ترجیح می دهند، در صورتی که باید چند مرحله سنگ و شن و کوپال در این نوار ها و یا حفاری های دیگر ریخته شود و پس از آن روکش آسفالتی بر رویش کشیده شود. شما را به دیدن چند عکسی که از این اتفاق گرفتم دعوت می کنم.
.
.
.
.
.
.
.
.
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
سردبیر خبر روز، بیش از 16 سال است که در زمینه های تخصصی طراحی، توسعه، بهینه سازی و سئوسازی وب فعالیت می کند. وی از سال ۱۳۸۷ فعالیت خبری خود را در حوزه اخبار تکنولوژی آغاز کرده و از سال ۱۳۹۳ در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی شروع به فعالیت مستمر خبری کرده است. وی عضو هیئت مدیره شرکت رایسام نیز می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید