×
آخرین اخبار

نیاز اساسی پایگاه تخصصی اورژانس بانوان در استانهای غربی کشور و شهرستانهای تابعه

  • کد نوشته: 203246
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱
  • 39 بازدید
  • محسن بازرگان مشاور دبیر جبهه فرهنگیان و فرهیختگان کشور در پبامی از نیاز مبرم پایگاه های تخصصی اورژانس در استان های غربی و شهرستانهای تابعه نوشت :

    به گزارش دیدگاه نیوز ،با توجه به اینکه حدود نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند،  و استانهای غربی نیز از این آمار مستثنی نیست و بر اساس ضرورت فرهنگ و دینمان، نیازمند  تکنسین های خانم بر بالین بیماران اورژانس احساس می‌شود. که البته در تمامی موارد  تخصصی و زیرشاخه هایی پزشکی این ضررورت احساس شده و میشود .

    اما بحث اورژانس بانوان  متفاوت است ، زیرا بحث پیش از درمان تکمیلی در عملیات های مورد نیاز بانوان ، میتواند جان بسیاری  از هموطنان را نجات دهد، استانهای غرب کشور همیشه  از تمامی برنامه ها عقب بوده اند لذا باید هرچه سریعتر با  سازمان اورژانس کشور هماهنگی ها صورت پذیرد،و از فارغ التحصیلان خانم رشته فوریت‌های پزشکی در کنار پرستارها وماماها در فوریتهای پزشکی بهره بگیریم.وپایگاه فوریتهای  اورژانس بانوان را در سطح کل استانهای غرب کشور و شهرستانهای آنها عملیاتی نماییم.
    از سویی تشویق بانوان علاقه‌مندِ انتخاب رشته فوریت های پزشکی  و تحصیل در این رشته کاردانی را مد نظر قرار دهیم؛
    تا با تعداد بیشتری پایگاه اختصاصی اورژانس بانوان و فرهنگ‌سازی برای حضور بانوان در تیم های عملیاتی اورژانس نیاز این  استانها را به این مهم رفع نماییم.

    ✍ مهندس محسن بازرگان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “نیاز اساسی پایگاه تخصصی اورژانس بانوان در استانهای غربی کشور و شهرستانهای تابعه”

    1. درخشان زرین جوی الوار گفت:

      باسلام سلام باتشکر از زحمات شما در این زمینه بنده بعنوان مسئول قرار گاه مردمی مطالبه گری رهبری و مردم غرب کشور به استثنای آذربایجان غربی که از همفکران در آن استان بی بهره بودیم و بعنوان یک بانو. از این طرح باتوجه به نیاز مبرم منطقه غرب کشور. موافقهستیم. زرین جوی الوار

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل