×
آخرین اخبار

نصب بیش از ۲۸ هزار تابلو و علائم در محور های مواصلاتی لرستان / حذف ۷ نقطه حادثه‌خیز در استان

  • کد نوشته: 165053
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۶
  • 94 بازدید
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در راستای ایمن سازی محور های مواصلاتی استان ۲۸ هزار و ۷۰۵ تابلو و علائم افقی و عمودی نصب شده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ مرتضی شیروانی به اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی محور های مواصلاتی استان اشاره کرد و اظهارداشت: در هفت ماهه سال جاری، ۷ نقطه حادثه‌خیز در استان حذف شده، همچنین خط کشی ۲ هزار ۸۰۰ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.

    وی با بیان اینکه  ۲۸ هزار و ۷۰۵ عدد تابلو و علائم افقی و عمودی در محور های مواصلاتی استان نصب شده است افزود: در این مدت ۵هزار ۴۳۵ عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی ، ۱۲۳ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما،  ۱۴هزار و ۷۴۷ عدد چشم گربه ای، ۳ هزار و ۶۷۶ عدد استوانه ایمنی، ۹۶۴ عدد بشکه ایمنی ، ۲۷۵ عدد شیار لرزاننده و ۳ هزار و ۴۸۵ عدد سرعتکاه در طول محورهای استان نصب شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: احداث ۱۰ مورد روشنایی نقطه ای، نگهداری و بروزرسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد که درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می شود.

    شیروانی به حفاظ های نصب شده در محورهای استان اشاره کرد و افزود: در راستای ایمنی راه ها نیز در این مدت ۶۰ کیلومتر نیوجرسی ۴متری تهیه و نصب و ۳ هزار و ۵۸۵ عدد نیوجرسی آشکار سازی شده است، همچنین ۶.۸ کیلومتر گاردریل تهیه و نصب و ۴ هزار و ۶۸۲ عدد آشکارسازی شده‌اند.

    وی با بیان اینکه ۸۲۸ پرونده در حوزه حریم راه طی شش ماه اخیر بررسی شده است ، گفت: از این تعداد برای ۵۷۱ پرونده  مجوز صادر و با ۳۸۶ پرونده مخالفت شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل