×
آخرین اخبار

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در دانشگاه تهران؛ از مردم می‌خواهم به من رأی بدهند تا مفسدان را با کارت قرمز از اقتصاد کشور بیرون کنم

  • کد نوشته: 193096
  • ۱۴۰۳-۰۴-۰۶
  • 15 بازدید
  • زاکانی گفت:مردم باید سالار بودن خود را با بازخواست و نظارت مسئولان تحقق بخشند و کار مردم با حضور پای صندوق رأی به پایان نمی‌رسد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در جمع دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران که به دعوت بسیج دانشجویی این دانشگاه انجام شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پیامی برای جهان داشت که شامل شعار آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی است. در ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، پرونده استبداد بسته شد و آزادی هدیه انقلاب به مردم شد.

    وی افزود: مردم باید سالار بودن خود را با بازخواست و نظارت مسئولان تحقق بخشند و کار مردم با حضور پای صندوق رأی به پایان نمی‌رسد.

    نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استقلال سیاسی داریم، اما استقلال فرهنگی و اقتصادی نداریم، هرچند در این زمینه حرکت کردیم، اما باید حرکت خود را کامل کنیم. در حوزه عدالت نیازمند تحول هستیم. در حوزه رفاه افرادی در حال مکیدن خون مردم هستند و بدون تحقق کامل عدالت، تامین تمام و کمال رفاه انجام نمی‌شود.

    زاکانی یادآور شد: ما در برخی حوزه‌ها پیشرفت داشتیم، اما در برخی حوزه‌ها نتوانستیم این کار را انجام دهیم. در حوزه فناوری و علم به نقاط افتخارآمیز رسیدم، اما چطور می‌شود که ما در صنعت خودروسازی به این نقطه افتخارآمیز نرسیدیم؟

    وی افزود: ما باید فاصله بین نقطه فعلی با همه قوت‌ها و پیشرفت‌ها را با نقطه آرمانی انقلاب طی کنیم. شهید رئیسی در همین زمینه حرکت می‌کرد و ضرورت استمرار این جهت‌گیری بسیار بالاست.

    نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: قرارداد‌های نفتی و گازیِ دورهٔ خاتمی فاجعه است؛ چطور می‌شود حق مردم را بخورند و من ساکت باشم؟ کرسنت ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار به کشور ضرر وارد کرده است.

    وی ادامه داد:در مناظرات فقط عملکرد‌ها را نقد کردم؛ بی‌اخلاقی نکردم. من تا حالا کارت زرد می‌دادم، از مردم می‌خواهم به من رأی بدهند تا مفسدان را با کارت قرمز از اقتصاد کشور بیرون کنم.

    چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور‌ها برگزار می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل