×
آخرین اخبار

نامزدهای انتخابات از سایت‌های اینترنتی دارای مجوز استفاده کنند

  • کد نوشته: 174931
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۲
  • 229 بازدید
  • رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: به منظور پیشگیری از فضاسازی، نشر اکاذیب، توهین و تخریب نامزدها توسط یکدیگر در فضای مجازی، باید از سایت‌ها و صفحات الکترونیکی مجاز استفاده شود.

    نامزدهای انتخابات از سایت‌های اینترنتی دارای مجوز استفاده کنند

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان امروز در نشست پیشگیری از تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از فضاسازی، نشر اکاذیب، توهین و تخریب نامزدها توسط یکدیگر در فضای مجازی، باید از سایت‌ها و صفحات الکترونیکی مجاز استفاده شود.

    وی با بیان این که در قانون جدید انتخابات، داوطلبان نمایندگی مجلس می‌توانند به صورت مساوی و عادلانه از امکانات و ظرفیت‌های پیش‌بینی شده از سوی حاکمیت استفاده کنند، افزود: سازمان بازرسی استان برای بهره‌مندی عادلانه نامزدها از امکانات، باید نظارت مستمر بر این موضوع داشته باشد.

    رییس کل دادگستری خوزستان گفت: با توجیه نامزدهای انتخاباتی و انجام برنامه‌های پیشگیرانه، شاهد کمترین تخلف و جرم در حوزه‌های انتخاباتی استان باشیم.

    وی ادامه داد: در صورت مشاهده یا گزارش هرنوع جرائم و تخلفات انتخاباتی، شعب ویژه‌ای در تمامی سطوح پیش‌بینی و روال دادرسی حسب مورد و به‌صورت فوق العاده انجام می‌شود.

    علی دهقانی با اشاره به تاکیدات مقتم معظم رهبری در دیدار با مردم خوزستان و کرمان در خصوص مهم ترین رویداد سال جاری کشور و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: باید با ایجاد تدابیر پیشگیرانه، زمینه رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات را فراهم کرد.

    وی تصریح کرد: انتظار ما از همه دستگاه‌هایی که در این حوزه‌ها رسالت ذاتی، وظایف و تکالیف قانونی به عهده دارند از جمله هیئت‌های نظارت و بازرسی، عوامل انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی این است که در پایش دقیق روندها، فرایندها، جریانات، رفتارها و عملکردها هم در فضای مجازی و هم در متن مناسبات عینی اعم از سیاسی و اجتماعی، فعالانه نقش آفرین باشند.

    رئیس کل دادگستری خوزستان خاطرنشان کرد: مشارکت سازنده، مدیریت هماهنگ، نظارت موثر و همکاری همه جانبه از سوی تمامی دستگاه‌های مرتبط و دارای مسئولیت و اتخاذ رویه واحد در روند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در مسیر عملیاتی نمودن برنامه‌ها و سیاست‌ها در حوزه انتخابات می‌تواند باعث انسجام بخشی بهتر امور و توفیق در اقدام و عمل گردد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *