×
آخرین اخبار

مهاجران در شیکاگو

  • کد نوشته: 124972
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۵
  • 103 بازدید
  • این جشنواره هر ساله بیش از ۳۰ فیلم از سراسر جهان را به نمایش می گذارد که برای جوایز مختلف در ژانر، تولید، اجرا و دسته بندی مخاطب رقابت می کنند.

    مهاجران در شیکاگو

    به گزارش خبرگزاری دیدگاه نیوز، BWiFF سیزدهمین دوره جشنواره خود را در Chicago Filmmakers، واقع در محله Edgewater در سمت شمالی شیکاگو، از ۱۴ تا ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۳ ارائه خواهد کرد. مراسم جوایز شیشه آبی به صورت خصوصی ضبط و از طریق YouTube به صورت زنده برای عموم پخش خواهد شد. جوایز شیشه آبی ۲۰۲۳ در ۳۰ جولای ۲۰۲۳ اهدا خواهد شد.
    گفتنیست این جشنواره هر ساله بیش از ۳۰ فیلم از سراسر جهان را به نمایش می گذارد که برای جوایز مختلف در ژانر، تولید، اجرا و دسته بندی مخاطب رقابت می کنند. هر فیلمی که برای نمایشگاه و مسابقه انتخاب می شود در یک سالن در طول هشت روز نمایش داده می شود. داوران هر فیلم را برای اولین بار همراه با مخاطب تجربه می کنند. در طول مدت یک هفته جشنواره، فیلمسازان تشویق می‌شوند در پرسش و پاسخ‌های زنده که توسط داور جشنواره مدیریت می‌شود، شرکت کنند، از وعده‌های غذایی با دارندگان مجوز لذت ببرند و در هر پنل احتمالی شرکت کنند. هر فیلمساز پذیرفته شده دو کارت جشنواره دریافت خواهد کرد. هر فیلم کوتاه و موزیک ویدیو پذیرفته شده یک کارت جشنواره دریافت خواهد کرد.

    شایان ذکر است سایر دست اندرکاران فیلم سینمایی مهاجران عبارت است از:
    نویسنده و کارگردان: مسعود احمدی
    مدیر فیلمبرداری: هاشم بی‌طرف
    تدوین و صداگذاری: شیما پورسهم‌الدین
    صدابردار: محسن دانشور
    موسیقی: آراد آبادانی
    بازیگران: شیما پورسهم‌الدین، غزال رفیعی، مریم دهقانی، مجید یزدان‌شناس، شیوا بافهم، مهرداد سهامی، علیرضا یقطین، امین دولت‌خواه، مبینا خیری، فائزه جباری، سارا زارعی، نگین صغیر، امیرمحمد سهرابی، تیران علمدارفرد، ساناز چمن‌ماه، محسن استواری، سام پارسا، هرمان احمدی
    عکاس: احسان پارسا، امین غفارپور
    طراح لباس: مریم احمدی
    مدیر صحنه: محمدعلی بشنام
    مدیر روابط عمومی: محمد ناصری‌ راد
    مجری طرح: شرکت تصویرگران پویای فدک

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *