×
آخرین اخبار

مشکلی در تأمین و توزیع میوه شب عید نداریم

  • کد نوشته: 121069
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۳
  • 149 بازدید
  • معاون بازرگانی نظارت و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: به مردم اطمینان‌خاطر می‌دهیم که هیچ مشکلی در تأمین‌ میوه شب عید نداشته باشیم.

    مشکلی در تأمین و توزیع میوه شب عید نداریم

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ حسین میر دریکوندی معاون بازرگانی نظارت و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی لرستان به همراه امین نیایی فر مدیر کل تعاون روستایی استان، نادر زهره ای مدیر حراست سازمان، مهدی بهاروند مدیر حوزه ریاست سازمان و هیئت همراه از محل نگهداری میوه سیب شب عید شهرستان بروجرد بازدید نمودند.

    میر دریکوندی در خصوص تأمین‌ و توزیع میوه شب عید لرستان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ذخیره سازی میوه را در دستور کار قرار داده‌ایم، در حال حاضر سیب قرمز و پرتقال تامسون به میزان کافی و نیاز هم استانی های عزیز در سرد خانه‌‌ های استان ذخیره شده است.

    وی گفت: به مردم اطمینان‌ خاطر می‌دهیم که هیچ مشکلی در تأمین میوه شب عید نداشته باشیم.

    معاون بازرگانی نظارت و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی لرستان در حاشیه بازدید از سردخانه نگهداری میوه شب عید و محل نمایشگاه تأمین و عرضه مستقیم کالاهای اساسی تعاون روستایی این شهرستان نیز توضیح داد: نمایشگاه های عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز عموم مردم در تمام شهرستان های استان فعال شده و مردم می‌توانند مایحتاج خود از قبیل؛ گوشت و مرغ گرم و منجمد، برنج، روغن، میوه تنظیم بازار، خرما، شکر و… را با نرخ مصوب تهیه و خریداری نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *