×
آخرین اخبار

مسجدسلیمان به شبکه دولت پیوست

  • کد نوشته: 185886
  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۷
  • 47 بازدید
  • فرماندار مسجدسلیمان با ابراز خرسندی از افتتاح شبکه دولت به عنوان بخشی از دولت الکترونیک،افزود: مسجدسلیمان بعد از اهواز دومین شهر استان خوزستان است که از مزایای شبکه دولت بهرمند می شود.

    مسجدسلیمان به شبکه دولت پیوست

    به گزارش دیدگاه نیوز، امروزطی آئینی با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر کل فناوری و اطلاعات استانداری خوزستان، اعضای شورای اداری، و فرماندهان نظامی و انتظامی شبکه دولت در مسجد سلیمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

    مدیر کل فناوری و اطلاعات استانداری در این آئین اظهار داشتند: شبکه دولت از پروژه های شاخص نرم افزای در استان خوزستان است، که نتایج و فوائد سخت افزای بسیار و ملموسی برای مدیران و عموم مردم شریف مسجدسلیمان به دنبال خواهد داشت. وی ادامه داد این شبکه تا پایان سال در تمام ادارات و نهاد های استان خوزستان راه اندازی می گردد و موجب ارتباط و تعامل سریع و آسان ادارات شهرستانی با ادرات کل خوزستان می شود.

    محسن سزاری با بیان اینکه مسجدسلیمان اولین شهرستان بعد از اهواز است که از شبکه دولت بهرمند می گردد، افزود، ۴ شهرستان دزفول، آبادان، خرمشهر و ماهشهر در مرحله بعدی راه اندازی این شبکه قرار دارند.

    مدیر کل فناوری و اطلاعات استانداری، کاهش تردد شهری بین سازمانی،کاهش مکاتبات اداری، کاهش حضور کارشناسان در مرکز استان از طریق دسترسی به برخی سیستم اداری را از مزیای شبکه دولت نامید.

    فرماندار مسجدسلیمان در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح شبکه دولت به عنوان بخشی از دولت الکترونیک،افزود: مسجدسلیمان بعد از اهواز دومین شهر استان خوزستان است که از مزایای شبکه دولت بهرمند می شود.

    رئیس شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان ادمه داد، ۱ماه پیش این شبکه مورد بهربرداری آزمایشی قرار گرفت. و تاکنون هیچ نامه اداری به صورت دستی ارسال یا دریافت نگردید و از امروز، کلیه دستگاه ها موظفند مکاتبات اداری خود را از طریق شبکه دولت ارسال و دریافت نمایند.

    علی‌رضا گرویی در پایان امنیت بالای شبکه، صرفه جویی در مدیریت هزینه ها و سرعت بخشیدن به امورات مردم را از مزایای شبکه دولت دانست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *