به گزارش دیدگاه نیوز بیمهشدگان و مستمریبگیرانی که بنا به دلایلی دفاتر درمانی آنها مفقود میشود باید با مراجعه به شعبه ضمن اعلام فقدان آن، برای دریافت دفترچه درمانی المثنی نیز اقدام کنند.
بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی هنگام مراجعه به مراکز ملکی این سازمان برای دریافت خدمات نیاز به ارائه دفترچه ندارند و با ارائه کدملی پذیرش و خدمات را دریافت میکنند ولی هنگام مراجعه به مراکز طرف قرارداد این سازمان نیاز به ارائه دفترچه درمانی است، لذا بیمه شدگان و مستمری بگیران در حفظ و نگهداری دفترچههای درمانی بکوشند.
تکمیل فرم درخواست صدور دفترچه درمانی المثنی، پرداخت مبلغ خسارت صدوردفترچه درمانی المثنی و ارائه اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحب دفترچه مفقودی مدارک لازم برای صدور دفترچه المثنی است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، صدور دفترچه درمانی المثنی آن دسته از بیمهشدگان و مستمریبگیران و افراد تحت تکفل آنان که در اثر حوادث غیر مترقبه مفقود شود، پس از تکمیل فرم درخواست صدور دفترچه درمانی المثنی و تاییدیه از مراجع ذیصلاح صرفاً بدون اخذ وجه خسارت مربوطه انجام میشود.
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
سردبیر دیدگاه نیوز، بیش از 16 سال است که در زمینه های تخصصی طراحی، توسعه، بهینه سازی و سئوسازی وب فعالیت می کند. وی از سال ۱۳۸۷ فعالیت خبری خود را در حوزه اخبار تکنولوژی آغاز کرده و از سال ۱۳۹۳ در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی شروع به فعالیت مستمر خبری کرده است. وی عضو هیئت مدیره شرکت رایسام نیز می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید