×
آخرین اخبار

گفت و گو با تکواندوکار با استعداد همدانی
مریم ملکی: همدان لیگ تخصصی تکواندو ندارد

  • کد نوشته: 183974
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۱
  • 208 بازدید
  •   گفت و گو با تکواندوکار همدانی راه سخت تکواندوکاران همدانی برای رسیدن به سطح کشوری مریم ملکی، جوان رزمی کار با استعداد اهل همدان است که در رشته تکواندو، بخش کیوروگی، فعالیت می کند. مریم ملکی، تکواندو کار همدانی در رابطه با شروع ورزش خود، عنوان کرد: از کودکی علاقه بسیاری به ورزش های […]

     

    گفت و گو با تکواندوکار همدانی

    راه سخت تکواندوکاران همدانی برای رسیدن به سطح کشوری

    مریم ملکی، جوان رزمی کار با استعداد اهل همدان است که در رشته تکواندو، بخش کیوروگی، فعالیت می کند.

    مریم ملکی، تکواندو کار همدانی در رابطه با شروع ورزش خود، عنوان کرد: از کودکی علاقه بسیاری به ورزش های رزمی داشتم،از طرفی حمایت خانواده و روحیه جنگنده ای که داشتم باعث شد تا پا به عرصه تکواندو بگذارم.

    مریم ملکی دان ۳ تکواندو را دارد.

    او که دلیل موفقیتش را پشتکار زیاد خود می داند، گفت: در شهر همدان به تکواندو اهمیت زیادی داده نمی شود و کمبود امکانات داریم، از طرفی استادان این رشته نیز حمایت زیادی انجام نمی دهند. بنده با تلاش و پشتکار به تمریناتم ادامه دادم و پس از هر شکست بازهم به تلاش هایم ادامه دادم.

    ملکی ادامه داد: استعدادهای بسیاری در همدان هستند که اگر زیرساخت های مناسب برای پرورش آنها باشد، از آیندگان تکواندو ایران خواهند بود، اما متاسفانه در همدان حتی لیگ اختصاصی هم وجود ندارد و تکواندو کاران باید در شهر های دیگر، یا به صورت خصوصی تمرین کنند.

    تکواندوکار همدانی در رابطه با لحظات خوب و بد ورزشی خود اظهار داشت: قهرمانی های بسیاری در سطح استان داشتم و بهترین اتفاق دوران ورزشی ام کسب دان ۳ تکواندو بود، اما مصدومیت بد موقع در مسابقات انتخابی لیگ کشوری، باعث دوری من از اهدافم شد.

    مریم ملکی ، در پایان در خصوص اهداف خود، گفت: در حال حاضر، مشغول دریافت مدرک مربیگری و داوری تکواندو هستم و آرزو دارم در این مسیر عملکرد فوق العاده ای از خود به جا بگذارم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: امیر علی شفیعه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل