×
آخرین اخبار

مراسم گرامیداشت روز معلم در در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 187639
  • ۱۴۰۳-۰۲-۱۳
  • 55 بازدید
  • به مناسبت فرارسیدن روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری مراسم باشکوهی در سالن اجتماعات شرکت نفت توسط کانون بسیج فرهنگیان ناحیه مسجدسلیمان برگزار شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ این مراسم با حضور امام جمعه موقت، فرماندار،فرماندهی سپاه،شورای اسلامی شهرستان ،مسئولین و فرهنگیان گرامی در سالن اجتماعات باشگاه مرکزی شرکت نفت توسط کانون بسیج فرهنگیان ناحیه برپا گردید.

    در ابتدای این مراسم حجت الاسلام دکتر چراغیان امام جمعه موقت ضمن تبریک روز معلم گفت:احترام به معلم همانند احترام به پدر و مادر اهمیت دارد،اگر در جامعه بتوانیم شان و جایگاه و نقش معلمی را جز ضروریات بدانیم و در جهات مختلف حفظ بشه قطعا آموزش و پرورش رشد خواهد داشت. پیشرفت یک کشور در گروه تعالی بخشیدن به جایگاه و شان معلمان هست.

    فرمانده سپاه مسجدسلیمان نیز در جمع فرهنگیان اظهارداشت:مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند؛همه ما مدیون معلمان هستیم پیشرفت یک کشور ممکن نیست مگر توسط آموزش و پرورش و این یک نگاه ارزشمند نشان از جایگاه ممتاز این نهاد دارد که شما معلمین نقش بسزایی در این زمینه دارید ،امروز ما در کشور شاهد عملیات غرور آفرین و مقتدرانه وعده صادق بودیم که این مهم توسط جوانانی صورت گرفته که روزی تربیت شده همین مکتب معلمی بودند

    در پایان این مراسم از معلمان نمونه و تلاشگر شهرستان توسط مسئولین شهرستان تجلیل بعمل آمد.

    Lavc58.54.100

    Lavc58.54.100

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل