×
آخرین اخبار

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حراست فرودگاههای آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 109171
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۶
  • 1119 بازدید
  • صبح امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حراست و امنیت فرودگاهی اداره کل فرودگاههای آذربایجان شرقی برگزار شد که ضمن تقدیر از تلاشهای چندین ساله کاپیتان محمدحسین روحی ، حسین اقبالی بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

    مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حراست فرودگاههای آذربایجان شرقی

    به گزارش دیدگاه نیوز، در این مراسم که اکبر حسنی مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نیز حضور داشت ، رامین آذری مدیرکل فرودگاههای آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در سالجاری گفت: هم اکنون در حوزه پروازی ، آمار پرواز و مسافر جابجاشده از فرودگاه تبریز به رقمی کم سابقه در تاریخ این فرودگاه رسیده است بطوریکه در بخش پروازهای خارجی رتبه سوم و در بخش پروازهای داخلی رتبه پنجم پرتردد ترین مسیر فرودگاههای تحت مالکیت شرکت فرودگاهها ، به فرودگاه تبریز اختصاص دارد.

    وی افزود: در حوزه عمرانی نیز هم اکنون پروژه های متنوعی در فرودگاههای استان در حال اجرا می باشد که اجرای فنس ها و دیواره های حفاظتی فرودگاههای تبریز و سهند و تقویت و اجرای سامانه نظارت تصویری این دو فرودگاه ، پروژه های در حال اجرای مربوط به حوزه حراست و امنیت فرودگاهی است.
    در این مراسم که عبداللهی مدیرکل حراست استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشت ، اکبر حسنی مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در سخنانی ضمن به اشاره اهمیت بالای مقوله امنیت در صنعت هوانوردی گفت: هم اکنون جنس تهدیدات فرودگاهی نسبت به چند دهه قبل به طور کلی تغییر کرده است و در حال حاضر یکی از اولویت های اصلی ما ، بازتعریف تهدیدات فرودگاهی با اولویت حملات سایبری است.
    وی گفت: یکی از اصلی ترین وظایف اداره حراست در هر فرودگاهی ، پایش ، دیدبانی و نظارت فرایند ها در سیستم است که این مهم در سایه همکاری و تعامل با مدیریت و نهادها و ارگانهای مستقر در فرودگاه امکان پذیر است.
    در پایان مراسم ، لوح تقدیر کاپیتان محمدحسین روحی و همچنین حکم انتصاب حسین اقبالی بعنوان رئیس جدید اداره حراست و امنیت فرودگاهی اداره کل فرودگاههای آذربایجان شرقی به ایشان اهدا گردید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *