×
آخرین اخبار

مدیرکل ورزش و جوانان استان:حضور در لیگ های کشوری اولویت ورزش آذربایجان شرقی است

  • کد نوشته: 58239
  • ۱۴۰۰-۰۱-۳۱
  • 298 بازدید
  • مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: حضور در لیگ‌های کشوری مهمترین اولویت هیات‌های ورزشی این استان در سالجاری است.
    مدیرکل ورزش و جوانان استان:حضور در لیگ های کشوری اولویت ورزش آذربایجان شرقی است

    به گزارش دیدگاه نیوز ، ایوب بهتاج در نشستی با اعضای هیات رئیسه هیات‌های اسکیت و دوومیدانی استان، افزود: حضور تیم های استان در لیگ های کشوری دارای اولویت بسیاری است و هیات های وزرشی باید نسبت به حضور در این لیگ ها اقدامات لازم را انجام داده و در شان و جایگاه ورزش آذربایجان شرقی در رقابت های لیگ کشوری حاضر شوند.
    وی با اشاره به اینکه در این جلسات برنامه های تخصصی فنی، آموزشی، مسابقات، استعدادیابی و حوزه همگانی هر یک از هیات های ورزشی توسط روسای هیات ها مطرح شده و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد، ابراز امیدواری کرد: برآیند این مباحث نقطه عطفی برای ورزشکاران رشته های اسکیت و دوومیدانی باشد.
    بهتاج برنامه ریزی را اصل اولیه برای رسیدن به اهداف مورد نظر دانست و ادامه داد: در امور مربوط به آموزش باید اطلاعات و آمار مربوط به مربیان و داوران رشته های مختلف احصاء شده و بسته به نیاز هیات ها، کلاس های مربیگری و داوری برگزار شود.
    مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان در خصوص توجه ویژه به ورزش روستایی و عشایری در ماده های مختلف رشته دوومیدانی، گفت: لازم است در این زمینه نفراتی برای کمیته شهرستان ها معرفی شود تا ارتباط تنگاتنگی با هیات های شهرستانی و روستاهای آن برقرار شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *