×
آخرین اخبار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با حضور در مرکز سامد استانداری به سوالات شهروندان پاسخ می دهد

  • کد نوشته: 16942
  • ۱۳۹۸-۰۵-۰۶
  • 601 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان روز دوشنبه ۷ مرداد ماه با حضور در مرکز سامد استانداری به سوالات شهروندان پاسخ می دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، عزت الله براتی مدیر مرکز سامد استانداری با اعلام این خبر گفت: مردم شریف استان می توانند روز دوشنبه موضوعات […]

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با حضور در مرکز سامد استانداری به سوالات شهروندان پاسخ می دهد

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان روز دوشنبه ۷ مرداد ماه با حضور در مرکز سامد استانداری به سوالات شهروندان پاسخ می دهد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، عزت الله براتی مدیر مرکز سامد استانداری با اعلام این خبر گفت: مردم شریف استان می توانند روز دوشنبه موضوعات و مشکلات خود را در حوزه آب و فاضلاب از طریق شماره تماس ۱۱۱ با مدیرعامل شرکت فاضلاب روستایی استان مطرح نمایند.

    وی افزود: مرکز سامد استانداری خوزستان در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تاکید استاندار مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استانی ها، دعوت از مدیران استانی را جهت حضور در سامانه ۱۱۱ به منظور پاسخگویی مستقیم به مطالبات و درخواست مردمی در دستور کار خود قرار داده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *