×
آخرین اخبار

فرماندار ویژه خرمشهر در جلسه شورای اشتغال شهرستان خرمشهر:
مدیران برنامه کاری خود را برای سال ۹۹ آماده کنند

  • کد نوشته: 19249
  • ۱۳۹۸-۱۰-۱۰
  • 574 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از خرمشهر ، محمد حیدری در جلسه شورای اشتغال شهرستان خرمشهر اظهار کرد: مدیران برنامه کاری خود را برای سال ۹۹ آماده کنند و برای نوشتن برنامه باید وضع موجود اشتغال و فرصت‌های شغلی را شناسایی و استفاده از فرصت‌های پیشرو را مدنظر گیرند. معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهرافزود: […]

    مدیران برنامه کاری خود را برای سال ۹۹ آماده کنند

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از خرمشهر ، محمد حیدری در جلسه شورای اشتغال شهرستان خرمشهر اظهار کرد: مدیران برنامه کاری خود را برای سال ۹۹ آماده کنند و برای نوشتن برنامه باید وضع موجود اشتغال و فرصت‌های شغلی را شناسایی و استفاده از فرصت‌های پیشرو را مدنظر گیرند.

    معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهرافزود: بسیاری از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها تمایل دارند ولی وقتی وارد دستگاه‌های اجرایی می‌شوند بی‌انگیزه می‌شوند.

    وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولیدکنندگان ادامه داد: به جای برداشتن موانع از سر راه تولید و تولیدکننده و تضمین امنیت سرمایه‌گذاران، با قوانین دست‌وپاگیر اداری آنها را فراری می‌دهیم.

    نماینده عالی دولت درپایان گفت: متاسفانه در خوزستان با وجود داشتن مواهب الهی و ظرفیت‌های خدادادی نرخ بیکاری بالا است و شهرستان خرمشهر نیز با داشتن مرز بین‌المللی و دروازه صادرات و واردات و در عین حال ظرفیت خدماتی نرخ بیکاری بالای دارد.خبرنگارحکیمی

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *