افشین حاتمی گفت:با اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی انجام شده، به منظور رفاه حال شهروندان، مدت زمان رسیدگی به حوادث شبکه توزیع آب کاهش یافت.
وی در ادامه افزود: میانگین مدت زمان رسیدگی به حوادث از زمان اعلام مرکز ارتباط بامشتریان( ۱۲۲ ) به مدیریت شبکه توزیع آب، تا اتمام و رسیدگی به آن حادثه به ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه کاهش یافته است.
حاتمی در تشریح جزئیات این اقدامات بیان کرد: در راستای افزایش سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان گرامی در زمینه رسیدگی به حوادث، اقداماتی همچون تجهیز اکیپ های تعمیرات و نگهداری و همچنین افزایش تعداد خطوط تلفنی مرکز ارتباط بامشتریان( ۱۲۲ )اشاره کرد.
وی در ادامه اظهار داشت:کاهش مدت زمان رسیدگی به حوادث موجب جلوگیری از هدر رفت آب و پیشگیری از آلودگی های ثانویه شبکه توزیع میشود.
حاتمی ادامه داد:رسیدگی به موقع به اتفاقات علاوه بر مزیت های فوق موجب پایداری و توزیع عادلانه آب در شبکه های توزیع نیز میشود.
گفتنی است: در راستای بهره وری هرچه بهتر از امکانات و نیروهای بخش خصوصی تصمیم برآن شد تا کلیه اقدامات تعمیرات انشعابات برون سپاری شود. همچنین با این تصمیم شاهد سرعت بخشی در خدمات رسانی بهتر به شهروندان خواهیم بود.
مدیر آبفا اهواز در پایان، از شهروندان گرامی خواست که هرگونه شکستگی شبکه توزیع را به اطلاع همکاران ما در مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲ برسانند.
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
سردبیر خبر روز، بیش از 16 سال است که در زمینه های تخصصی طراحی، توسعه، بهینه سازی و سئوسازی وب فعالیت می کند. وی از سال ۱۳۸۷ فعالیت خبری خود را در حوزه اخبار تکنولوژی آغاز کرده و از سال ۱۳۹۳ در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی شروع به فعالیت مستمر خبری کرده است. وی عضو هیئت مدیره شرکت رایسام نیز می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید