×
آخرین اخبار

لباس مقدس خدمت به مردم شریف و نجیب با شال سبز سقایی “آبرسانی”مایه افتخار  مجموعه آبفا

  • کد نوشته: 143932
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۳
  • 172 بازدید
  • مهندس آقازاده معاونت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که به منظور بررسی و آگاهی از آخرین وضعیت اجرای طرحهای در دست اجرای آبرسانی در کلانشهر تبریز حضور یافته است ضمن اشاره به اهمیت آبرسانی در باورهای دینی و اعتقادی مردم ایران گفت: سقایی و آبرسانی به مردم ، بویژه مردم شریف و نجیب کشور جزو افتخارات مجموعه همکاران شرکت آب و فاضلاب کشور میباشد و خداوند متعال را به سبب این توفیقی که به ما ارزانی داشته است شاکریم.

    لباس مقدس خدمت به مردم شریف و نجیب با شال سبز سقایی “آبرسانی”مایه افتخار  مجموعه آبفا

    به گزارش دیدگاه نیوز، ، وی با اشاره به لزوم اجرای استفاده از تجارب شرکتهای آب و فاضلاب در مواجهه با بروز تنش آبی گفت: در سالهای گذشته با توجه به بروز بحرانهای ناشی از کمبود آب در برخی مناطق کشور تجارب ارزشمندی حاصل شده است که بایستی از این تجارب استفاده نمود.

    وی در خصوص تنش آبی تبریز گفت:با بررسی وضعیت موجود و ارائه گزارشات کارشناسی توسط آب و فاضلاب استان،خوشبختانه برنامه ریزی های لازم در مواجهه با مواقع بروز تنش آبی در کلانشهر تبریز اندیشیده شده و اقدامات خوبی شروع شده است که با تکمیل طرحهای در دست اجرا امید است با عنایت خداوند متعال مشکلی به لحاظ کمبود آب در این شهر نداشته باشیم.
    وی افزود: در کنار اقدامات عمرانی که برای تامین و افزایش تولید آب صورت میگیرد، بایستی فعالیتهای مستمر فرهنگی و مدیریت مصرف نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.
    مهندس آقازاده ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲گفت: لزوم راهنمایی و پاسخگویی به مردم توام با متانت و حوصله همواره بویژه در ایام مواجهه با تنش آبی در سرلوحه همکاران مرکز ۱۲۲ قرار گیرد.
    معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بعد از تشکیل جلسات کاری و هماهنگی با مدیران بخشهای مختلف شرکت و استماع گزارشات و جمعبندی نظرات به منظور بازدید میدانی از اقدامات در دست اجرا و روند فعالیتهای عمرانی از تمامی کارگاهها و عملیات اجرایی حفر و تجهیز ۲۰حلقه چاه در منطقه فناوران ، نیرو رسانی و لوله گذاری مسیر رینک جنوبی کلانشهر تبریز بازدید و رهنموددهای لازم ارائه کردند.
    همچنین به منظور هماهنگی بیشتر با سایر ادارات و مسئولین جلسات کاری با حضور فرماندار تبریز ومدیران عامل شرکتهای آب و برق استان برگزار شد.
    گفتنی است به منظور افزایش ظرفیت تولید آب کلانشهر تبریزبرای جلوگیری از بروز تنش آبی ، شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به انجام عملیات اجرایی شامل حفر و تجهیز ۲۰ حلقه چاه جهت تامین آب به میزان ۳۰۰ لیتر در ثانیه، انتقال آب به جای رینک از جنوب به شمال تبریز، مهندسی مجدد ۵ حلقه چاه به میزان ۱۰۰ لیتر درثانیه، ایجاد خطوط انتقال اصلی بین مخازن داخل کلانشهر تبریز به منظور پهنه بندی به طول ۲۵ کیلومتر، ارتقاء کیفی آب چاه های حفر شده ، جداسازی مصارف غیر شرب صنایع از شبکه شهری، تکمیل و بهره برداری قسمتی از مخزن ۱۰۰هزار رینک جنوبی و آنتن، بهینه سازی تصفیه خانه ها ، آبگیر و خط آبرسانی زرینه رود، افزایش ظرفیت ایستگاه شماره ۵ خط آبرسانی زرینه رود اقدام کرده است./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *