×
آخرین اخبار

قطار اسامی در پرونده‌ها/ فوتبال پاک می‌شود؟

  • کد نوشته: 189809
  • ۱۴۰۳-۰۳-۰۲
  • 139 بازدید
  • اسامی مختلفی حول فساد در فوتبال در فضای مجازی منتشر شده‌است و همه امیدوارند که یک بار برای همیشه فوتبال پاک شود.

    قطار اسامی در پرونده‌ها/ فوتبال پاک می‌شود؟

    در روزهای اخیر اسامی زیادی حول فساد در فوتبال شنیده شده، اما واقعیت این است که همچنان جامعه فوتبال امید چندانی به پاک شدن واقعی فوتبال ایران ندارند. بارها و بارها در برهه‌های مختلف، امیدوار شده‌ایم و باز در روی همان پاشنه چرخیده و با بانیان اصلی فساد فوتبال برخورد نشده‌است.

    در لیگ ایران، از برتر تا لیگ‌های پایین‌تر همیشه شایعاتی مطرح بوده‌است، مثل اشتباهات عامدانه داوری و کم کاری بازیکنان، اما هیچوقت این مسائل نه ثابت شده و نه رد. حالا اما آیا اوضاع فرق می‌کند؟

    چند روزی هست که اسامی مختلفی در فضای مجازی مطرح شده. یکی سمتی در باشگاه استقلال داشته، دیگری با پرسپولیسی‌ها نشست و برخاست داشته و آن یکی در هیات رییسه فدراسیون فوتبال حتی سمت داشته و حالا مجبور به استعفا شده است.

    نکته جالب توجه اینکه حتی همان مسئول برگزاری مسابقاتی که استعفا کرده هم شنیده می شود این روزها همچنان در محل کارش تردد می‌کند. این دیگر چه مدل استعفاست؟

    پاک شدن فوتبال عزم راسخ می‌خواهد. حالا که قوه قضاییه و برخی از ارکان فوتبال پای کار آمده‌اند، فرصت را غنیمت باید بشماریم و امیدوار باشیم. حالا که همه چیز برای پاکسازی فوتبال از برخی عوامل فراهم شده، کاش همه چیز شخم زده شود و از سیر تا پیاز مسائل مختلف فوتبال بررسی شود.

    فراموش نکنید که مدت‌هاست حتی در خصوص لیست تیم ملی با سرمربی ایرانی نیز مباحثی مطرح است و گفته می‌شود فلان سردبیر رسانه ورزشی در مسائل مختلف دست دارد. حالا که این ماجراها رخ داده کاش همه چیز بررسی شود؛ کاش فوتبال پاک شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *