×
آخرین اخبار

قاتل جوان شوشی از اعدام رهایی یافت

  • کد نوشته: 25060
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۶
  • 543 بازدید
  • رییس دادگستری شهرستان شوش گفت: جوان اهل شوش که در سال ۹۳ مرتکب قتل غیرعمد شده بود از چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده بازگشت. صادق جعفری چگنی روز سه شنبه افزود: سال ۱۳۹۳ قتلی در پی درگیری خانوادگی در شوش رخ داد که با پیگیری و تلاش شبانه روزی شعبه ویژه معتمدین […]

    قاتل جوان شوشی از اعدام رهایی یافت

    رییس دادگستری شهرستان شوش گفت: جوان اهل شوش که در سال ۹۳ مرتکب قتل غیرعمد شده بود از چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

    صادق جعفری چگنی روز سه شنبه افزود: سال ۱۳۹۳ قتلی در پی درگیری خانوادگی در شوش رخ داد که با پیگیری و تلاش شبانه روزی شعبه ویژه معتمدین و عشایر شورای حل اختلاف دادگستری شهرستان شوش، تشکیل جلسات متعدد بین اولیاء و خانواده مقتول، بهره گیری از ظرفیت بزرگان و سادات و سنت حسنه شرعی سازش و مصالحه بین مردم، خانواده مقتول از حق قصاص اعدام گذشت و بین طرفین در این ماه مبارک و رحمت مصالحه به عمل آمد.

    وی با قدردانی از اولیای دم بدلیل گذشت و فداکاری در ماه مبارک رمضان ادامه داد: اولیای دم رضایت کامل خود را با گذشت و ایثار نسبت به محکوم به قصاص که رای آن قطعی و آماده اجرا بود، اعلام کردند.

    رئیس دادگستری شوش بیان کرد: شعبه ویژه عشایر شوش یکی از فعال‌ترین شعب در سطح استان خوزستان است که توانسته بیش از ۱۳ فقره پرونده قتل را با مصالحه و صلح و سازش ختم کند و در خیلی موارد با ورود به موقع از درگیری و نزاع خانوادگی جلوگیری نماید.

    وی افزود: بدلیل عملکرد خوب شعبه با حمایت و هماهنگی ریاست دادگستری و ریاست شوراهای حل اختلاف استان خوزستان موارد متعددی از پرونده‌های مهم شهرستان‌های همجوار و حتی سایر استان‌ها به این شعبه ارجاع شده است.

    جعفری چگنی گفت: شعبه ویژه معتمدین و عشایر شورای حل اختلاف دادگستری شوش آماده ورود به حل اختلافات به صورت فوق العاده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *