×
آخرین اخبار

فرهنگسرای کودک و نوجوان در مناطق پرجمعیت و کم برخوردار تبریز راه اندازی می‌شود

  • کد نوشته: 69030
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۱
  • 980 بازدید
  • زعفراچی ؛ عضو شورای اسلامی شهر تبریز از راه اندازی فرهنگسرای کودک و نوجوان در مناطق پرجمعیت و کم برخوردار تبریز خبر داد.
    فرهنگسرای کودک و نوجوان در مناطق پرجمعیت و کم برخوردار تبریز راه اندازی می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سید کاظم زعفرانچی با اشاره به اهمیت توجه به حقوق شهروندی کودکان و نوجوان در محیط شهری اظهار داشت: “شهروند” فقط بزرگسالان نیستند بلکه کودک و نوجوان هم جزو شهروندان این شهر هستند و نباید مورد کم توجهی قرار گیرند.

    وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌هایی که دنبال خواهیم کرد، اختصاص یکی از فرهنگسراها به حوزه کودک و نوجوان در مناطق کم برخوردار است، افزود: اختصاص این فرهنگسرا در مناطق پرجمعیت که ناشران کودک، شاعران کودک، نمایش کودک و مشاوره کودک و نوجوان فعال شوند، می‌تواند فضای فرهنگی و اجتماعی شهر و آینده فرزندانمان در این شهر را به سمت رشد و توسعه یافتگی سوق دهد.

    عضو شورای شهر تبریز، خواستار برگزاری نمایشگاه دائمی برای کتاب کودک در این فرهنگسرا شد و گفت: باید یک محیط تخصصی برای این سن از شهروندان تبریز فراهم کنیم و فقط بزرگسالان را در برنامه ریزی‌ها و اقدام‌ها ملاک قرار ندهیم.

    وی تصریح کرد: با جدیت پیگیر این مساله هستم و جزو اولویت‌ها خواهم بود چراکه توانمندسازی فرهنگی و اجتماعی فرزندان این شهر اهمیت زیادی دارد و نباید مورد بی مهری قرار گیرند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *