×
آخرین اخبار

فرماندار مسجدسلیمان: با برگزار کنندگان مراسم‌های عروسی و عزا، در مسجدسلیمان برخورد قانونی می‌شود

  • کد نوشته: 23142
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۳
  • 610 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان با متخلفان برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا در این شهرستان برخورد قانونی می‌شود. دکتر محمد پاکدل با اعلام این خبر افزود: شرکت در مراسم های عروسی و عزا از علت های اصلی شیوع بیماری کرونا در شهرستان های همجوار بوده است. […]

    فرماندار مسجدسلیمان: با برگزار کنندگان مراسم‌های عروسی و عزا، در مسجدسلیمان برخورد قانونی می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان با متخلفان برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا در این شهرستان برخورد قانونی می‌شود. دکتر محمد پاکدل با اعلام این خبر افزود: شرکت در مراسم های عروسی و عزا از علت های اصلی شیوع بیماری کرونا در شهرستان های همجوار بوده است. به همین دلیل هر گونه تجمع برای این مراسمات ممنوع و طبق تصمیمات اتخاذ شده کانون مداحان موظف هستند به قاریان مراسمات عزا اعلام کنند که حضور در این مراسمات ممنوع و با متخلفین و خوانندگان این مراسمات همچنین خوانندگان مراسمات عروسی برخورد قانونی خواهد شد.
    رئیس شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد: مردم در خصوص برگزاری مراسم از دنیا رفتگان نیز رعایت حال اقوام خود را بکنند، اهدای هزینه برگزاری مراسم به امور خیریه از جمله حمایت از نیازمندان و یا آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد می تواند هم اجر اخروی و هم دنیوی داشته باشد و راهکاری ست برای جلوگیری از تجمع مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا.

    دکتر پاکدل در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از ستاد کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا شهرستان اظهار کرد: هر آنچه درتوان این ستاد و دیگر مسئولین بوده است انجام داده ایم امیدواریم که مردم نیز برای حفظ سلامتی خود و دیگر اعضا خانواده اشان همچنان نهایت همکاری را داشته باشند تا ان شالله شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.