×
آخرین اخبار

فرآیند تشویقی احداث هتل برای نخستین بار در اهواز کلید خورد

  • کد نوشته: 158508
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۱
  • 55 بازدید
  • رئیس کمیسیون، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با بررسی‌های انجام شده و پیگیری‌هایی که صورت گرفته، برای اولین بار در تاریخ شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز فرآیند تشویقی احداث هتل در اهواز به عنوان اولین دست‌آورد کمیسیون اقتصادی سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر پس از تصویب شورا و تأیید فرمانداری، کلید خورد.

    فرآیند تشویقی احداث هتل برای نخستین بار در اهواز کلید خورد

    سید ناصر مهداوی اظهار کرد: اهواز جاذبه‌های ویژه خود را داشته و با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و اینکه در همسایگی کشور عراق قرار دارد، می‌تواند یک مرکز توریستی درمانی برای کشورهای همسایه باشد.

    وی افزود: وجود جاذبه‌های گردشگری، وجود مراکز درمانی معتبر و هتل‌های مناسب و مراکز تجاری از جمله مواردی هستند که در زمینه جذب گردشگر و سرمایه گذار تأثیر گذار هستند.

    رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده و پیگیری‌هایی که صورت گرفته، برای اولین بار در تاریخ شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز فرآیند تشویقی احداث هتل در اهواز به عنوان اولین دست‌آورد کمیسیون اقتصادی سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر پس از تصویب شورا و تأیید فرمانداری کلید خورد.

    وی با تاکید بر اینکه نبود هتل مناسب به تعداد کافی در اهواز باعث عدم جذب گردشگران خارجی و داخلی می‌شود، گفت: با توجه به امکاناتی که سایر استان‌های همجوار خوزستان در حوزه اقامت و توریست درمانی فراهم کرده‌اند، مسافران خارجی کشورهای همسایه این مقاصد را انتخاب میکنند.

    وی افزود: اهواز از این لحاظ از سایر شهرها عقب تر است اما با تصویب این طرح گام بلندی در جهت توسعه گردشگری و حضور سرمایه‌گذار برداشته می شود، چرا که احداث هتل‌های مناسب می‌تواند زمینه ساز حضور گردشگران خارجی و داخلی در حوزه‌های مختلف اعم از تحصیلی، درمانی، صنعتی و سایر حوزه ها فراهم کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *