×
آخرین اخبار

گفت و گو با دروازه بان تیم هندبال لوله گستر اسفراین:
فاطمه قدیری: به تیم ملی فکر می کنم/ رقیب غیربومی با تجربه، باعث انگیزه من در تمرینات شد.

  • کد نوشته: 186407
  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۲
  • 154 بازدید
  •   فاطمه قدیری دروازه بان هندبال تیم لوله گستر اسفراین، با این تیم در لیگ دسته یک هندبال زنان کشور شرکت کرده است. فاطمه قدیری هندبالیست جوان اهل اسفراین در رابطه با شروع ورزش خود عنوان کرد: از ابتدا به رشته هندبال علاقه داشتم و در مسابقات مدارس شرکت کردم، با استعدادی که داشتم مربی […]

    فاطمه قدیری: به تیم ملی فکر می کنم/ رقیب غیربومی با تجربه، باعث انگیزه من در تمرینات شد.

     

    فاطمه قدیری دروازه بان هندبال تیم لوله گستر اسفراین، با این تیم در لیگ دسته یک هندبال زنان کشور شرکت کرده است.

    فاطمه قدیری هندبالیست جوان اهل اسفراین در رابطه با شروع ورزش خود عنوان کرد: از ابتدا به رشته هندبال علاقه داشتم و در مسابقات مدارس شرکت کردم، با استعدادی که داشتم مربی تیم از من خواست ک به صورت حرفه ای تر کار کنم.

    قدیری دانشجوی کارشناسی علوم ورزشی است و مقام اول هندبال اسفراین و استان خراسان شمالی را دارد. همچنین در فصل گذشته لیگ دسته یک کشور، مقام چهارم را با تیم لوله گستر، به عنوان دروازه بان این تیم کسب کرد.

    او در خصوص مسابقات لیگ دسته یک گفت: مسابقات امسال به صورت رفت و برگشت، در سه مرحله برگزار شد که در دور دوم لوله گستر اسفراین میزبان بود. برگزاری مسابقات در سه دوره بسیار خوب بود و تیم ها فرصت جبران داشتند. اما دور سوم مسابقات با فاصله بیست روز از مسابقات دور دوم برگزار شد و برای گروه ما شرایط سختی را به وجود آورد.

    قدیری ادامه داد: ریکاوری و اسیب ها به دلیل کمبود وقت جبران نشد و شرایط سختی برای دور اخر مسابقات به وجود آمد، متاسفانه بنده از ناحیه مچ اسیب دیدم از بازی دوم نتونستم کنار تیم باشم، اما این مسابقات برای تمامی تیم های شرکت کننده تجربه بسیار خوبی بود.

    هندبالیست اهل اسفراین با اشره به انگیزه های بالای خود اظهار داشت: تمرین زیاد باعث شد که بدن آماده تری داشته باشم و اینکه رقیبم از شهر دیگر، بازیکن غیر بومی و باتجربه تر بود انگیزه من را دوبرابر کرد. بنده برای حرفه ای که انتخاب کردم تلاش زیادی می کنم و تمرین های زیادی انجام می دهم تا به سطح بالاتری برسم. می خواهم آسیبی که دیده ام را درمان کنم تاآمادگی خوبی برای فصل بعد داشته باشم.

    وی درمورد اهداف خود عنوان کرد: به تیم ملی فکر میکنم و اگر از لیگ برتر پیشنهاد داشته باشم حتما به دسته بالاتر می روم زیرا دوست دارم هم تیمی بازیکنان خوب باشم و تجربه کسب کنم.

    فاطمه قدیری در پایان گفت: خراسان شمالی بخصوص اسفراین استعدادهای زیادی در رشته هندبال دارند. خوشبختانه در سالهای اخیر بازیکنان شایسته در رده های مختلف از شهرستان های استان به اردوی تیم های ملی دعوت شدند و قطعا به زودی تمام این بازیکنان در کنار هم دیگه ترکیب خوبی را به وجود می آورند و آینده ساز کشور هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: امیر علی شفیعه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *