×
آخرین اخبار

فاطمه جانعلی پور از علت خداحافظی اش می گوید:
می خواهم یک فصل به دور از حواشی فوتسال باشم.

  • کد نوشته: 189924
  • ۱۴۰۳-۰۳-۰۳
  • 67 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز: فاطمه جانعلی پور سرمربی موفق استان مازندران که دو فصل گذشته هدایت تیم نوا آمل را برعهده داشت و این تیم را قهرمان لیگ یک کشور و لیگ برتر کرد، از علت خداحافظی اش از ورزش حرفه ای می گوید. فاطمه جانعلی پور سرمربی موفق استان مازندران که با تیم‌های مختلف […]

    می خواهم یک فصل به دور از حواشی فوتسال باشم.

    به گزارش دیدگاه نیوز:

    فاطمه جانعلی پور سرمربی موفق استان مازندران که دو فصل گذشته هدایت تیم نوا آمل را برعهده داشت و این تیم را قهرمان لیگ یک کشور و لیگ برتر کرد، از علت خداحافظی اش از ورزش حرفه ای می گوید.

    فاطمه جانعلی پور سرمربی موفق استان مازندران که با تیم‌های مختلف در شهرهای مختلف استانش در تمامی ردهای دسته سه تا لیگ برتر قهرمانی کشور را در کارنامه خودش به عنوان سرمربی دارد و فصل گذشته نیز تیم نوا آمل را قهرمان لیگ برتر کرد تا این تیم به سوپرلیگ کشور صعود کند.

    جانعلی پور پس از این اتفاقات از مربیگری حرفی ای فوتسال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۴ خداحافظی کرد او در این مورد عنوان کرد: سالهاست که در لیگ های حرفه ای دسته یک، برتر و سوپر لیگ کار کردم، اما امسال به جایی رسیدم که دوست دارم یک سال به خودم استراحت بدم و دور از حواشی برد و باخت و بازی های سبک و سنگینی که داشتیم، باشم.

    او ادامه داد: لذت و آرامش در آموزش پایه برایم دلچسب تراست . به فکر برنامه‌ای پیشرفته تر و آکادمی مدرسه فوتبال و آموزش سنین پایه هستم. می خواهم فعالیت در خارج از ایران، چه تجربه فوتبال و فوتسالی چه تجربه مسافرت به کشورهای دیگر را تجربه کنم.

    جانعلی پور در پایان گفت: ادامه برای همه همکاران خوبم در لیگ های حرفه ای آرزوی موفقیت می کنم و می‌خواهم یک فصل دور از ورزش حرفه ای باشم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: امیر علی شفیعه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *