×
آخرین اخبار

شمیم خوش حرم رضوی  “اورژانس” را عطر آگین کرد

  • کد نوشته: 136353
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۱
  • 158 بازدید
  • قرار بر میهمانی که باشد، برایش پست و مقام معنایی ندارد. قرار بر اذن حضور که باشد جنس و سن و شغل و مرتبه در پیشگاهش رنگ می بازد، اصلا وقتی قرار باشد بپذیرد، خودش بهتر می داند چگونه بپذیرد، و ماجرا چنین شد که در ولادت امام رضا “ع” خادمین ،خادمیاران و حاملان پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، کانون محسنین رضوی تبریز، میهمان اورژانس آذربایجان شرقی شد، که جلوه های معنوی خاصی را دراین مرکز ایجاد کرد.

    شمیم خوش حرم رضوی  “اورژانس” را عطر آگین کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز، در ایام دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج امام رضا ع خادمین و خادمیاران کانون محسنین رضوی تبریز و حاملین پرچم این بارگاه نورانی کانون خدمت محسنین رضوی تبریز، اورژانس آذربایجان شرقی را منور ساختند .

    گونه ها ی خیس سپیدپوشان، چشمان منتظر و خیره به در کارشناسان اورژانس حکایت از میهمانی شریف داشت . رایحه فرح بخش این پیک پی خجسته قبل از ورودش فضای مرکز اورژانس را عطرآگین کرده بود


    انتظارها به سرآمد و کاروان حامل بیرق مطهر و نورانی بارگاه رضوی کانون محسنین رضوی تبریز وارد اورژانس شد


    پس از نمازجماعت در نمازخانه اورژانس و دعای امین الله، و نیز صلوات خاصه امام رضا(ع) ندای حزین رضا رضا گوش جان را نوازش می کرد . مشتاقان و دلدادگان امام رضا ع پرچم بارگاه رضوی را در آغوش کشیدند گریستند و با امام خود نجوا کردند . چه درد دل عاشقانه و زیبایی! آری! صاحبدلان حکایت دل خوش ادا کنند.

    در پایان ناصر ایمانی اصل مدیر کانون خدمت محسنین رضوی تبریز به به همراه پیر خادم  کانون از دکتر اصغر جعفری روحی رئیس اورژانس آذربایجان شرقی ،و همچنین جناب آقای وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی با اهدای لوحی تقدیر شد.

    خبرنگار ناصر غلامی هوجقان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *