×
آخرین اخبار

شرکت در انتخابات نقش آفرینی در تعیین سرنوشت کشور است

  • کد نوشته: 62826
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۸
  • 307 بازدید
  • مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: همه مردم در سعادت و شقاوت کشور سهیم و مسئول هستند و حضور در انتخابات به عنوان یک عمل صالح، ایفای نقش در تعیین سرنوشت و آینده خود و کشور است.
    شرکت در انتخابات نقش آفرینی در تعیین سرنوشت کشور است

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سرهنگ پاسدار ابراهیم بختیاری روز سه شنبه در جمع مدیران و کارکنان سازمان بهزیستی استان همدان که به مناسبت هفته محیط زیست برگزار شد، افزود: دولت جوان انقلابی به معنای روی کار آمدن فردی با ظاهر بسیجی نیست چرا که تاریخ پُر از انسان هایی است که در قالب دین، به اسلام ضربه زدند.

    وی با بیان اینکه هر فردی در هر نقطه ای از عالم که دل در گرو خدمت به مردم داشته باشد انقلابی محسوب می شود، افزود: دشمن درصد کاهش میزان مشارکت مردم با استفاده از تحریم، فریب، تحریف، تکذیب و تبدیل فرصت انتخابات به تهدید است.

    سئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ادامه داد: این در حالیست که انتخابات فرصتی برای باز تنظیم مدیریت اجرایی کشور است و حضور حداکثری مردم، قدرت چانه زنی کشور را در جوامع بین المللی افزایش می دهد.

    سرهنگ بختیاری در ادامه کار حفاظت محیط زیست را با ارزش دانست و گفت: باید به سرنوشت کشور اهمیت داد و طبیعت و منابع طبیعی را برای آیندگان امانتداری کرد.

    ۱۷ تا ۲۳ خردادماه با عنوان هفته محیط زیست نامگذاری شده و در سال جاری به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان حفاظت محیط زیست شعار «نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران؛ بازنگری، نوسازی و بازسازی» برای این هفته انتخاب شده است.

    سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود. /ایرنا

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *