×
آخرین اخبار

شاخص کیفی هوا در سه شهر خوزستان ناسالم است

  • کد نوشته: 168809
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۴
  • 218 بازدید
  • هوای شهر‌های دشت آزادگان، اهواز و هندیجان در وضعیت ناسالم و ۳ شهر دیگر در وضعیت نارنجی آلودگی هوا قرار گرفتند.

    شاخص کیفی هوا در سه شهر خوزستان ناسالم است

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛بنا بر اعلام سامانه مرکز پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای امروز دشت آزادگان ۱۶۱، اهواز ۱۵۶ و هندیجان ۱۵۳ AQI در وضعیت ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی به ثبت رسید.

    این شاخص نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است که براساس این شاخص، افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل، خودداری ورزند. افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

    همچنین این میزان در شهر‌های شادگان ۱۳۱، خرمشهر ۱۲۵ و ماهشهر ۱۱۲ AQI رسید که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای گروه‌های حساس است.

    براساس این شاخص افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

    جالب است مردم استان خوزستان با وجود بارندگی های شدید که شهرهای استان را به دریاچه فصلی تبدیل کرد ، و مشخص نگردید صرف هزینه های چند هزار میلیاردی پروژه آب و فاضلاب استان خوزستان چه سودی در کنترل روان آب ها داشته است. مجدد بلافاصله پس از پایان بارندگی با آلودگی هوا مواجه شدند که باید دید مسئولان چه راه حلی برای آن ارائه خواهند کرد . راهی که فقط صرف هزینه نباشد و مشکلات مردم را رفع کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *