×
آخرین اخبار

سینما در سرمشهد

  • کد نوشته: 170930
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۶
  • 280 بازدید
  • زین‌العابدین یزدانیان هنرمند قشقایی عنوان کرد: از آنجایی که سینما می‌تواند بعنوان یک ابزار مهم در توسعه فرهنگ ملی باشد، اکران فیلم سینمایی در مناطق محروم استان، می‌تواند فرصتی برای آموزش و ارتقاء فرهنگی دانش‌آموزان شده و نیز این‌ نوع اکران در روستا افزایش نشاط، امید و تحرک جمعی در بین شهروندان در روستا میگردد

    سینما در سرمشهد

    سینما در سرمشهد

    به گزارش خبرروز، سینماسیّار در روستای سرمشهد از توابع شهرستان کازرون استان فارس، به حرکت در خواهد آمد.

    زین‌العابدین یزدانیان فعال فرهنگی، هنری قشقایی و از اهالی روستای سرمشهد عنوان کرد: از آنجایی که سینما می‌تواند بعنوان یک ابزار مهم در توسعه فرهنگ ملی باشد، اکران فیلم سینمایی در مناطق محروم استان، می‌تواند فرصتی برای آموزش و ارتقاء فرهنگی دانش‌آموزان شده و نیز این‌ نوع اکران در روستا افزایش نشاط، امید و تحرک جمعی در بین شهروندان در روستا میگردد
    لذا بنابر ارائه فراخوان سینماسیار که ابتکار جالبی از سوی انجمن سینمای جوانان استان فارس بود تصمیم گرفتیم، دو فیلم سینمایی پرفروش سال یعنی “فسیل” و “بچه زرنگ” را بعد از ظهرِ روز شنبه در ساعت های ۳ و ۵ در روستای سرمشهدِ کازرون اکران کنیم .
    در پایان از حمایت های بخشداری بخش جره بالاده ، فرمانداری شهرستان کازرون،شورا اسلامی و دهیاری روستای سرمشهد و ریاست و پرسنل انجمن سینما جوانان فارس- دفتر شیراز مجتبی الله مرادی ، علی بلندنظر مستندساز شیرازی، جمال بهمردی رجهت برگزاری هر چه بهتر این برنامه کمال تشکر را دارم.

    همچنین شایان ذکر است:
    فسیل فیلم کمدی-درام ایرانی به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال ۱۳۹۹ است که در ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ اکران شد. فسیل با فروش بیش از ۲۹۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران است.

    در خلاصه داستان فیلم بچه زرنگ آمده است: محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با ببری مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است و تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “سینما در سرمشهد”

    1. ناشناس گفت:

      سلام
      دست همه عزیزان بالاخص جناب آقای یزدانیان، مسئولان محترم سینمایی، مسئولان برگزار کننده و همه هنرمندان درد نکند.

      پیشنهاد می کنم در مناطقی که اقوام خاصی زندگی می کنند فیلم ها به زبان یا گویش آن اقوام منتشر گردد،قطعا از اقبال بیشتری برخوردار خواهد بود.

      ساغ اولانگیز

      چوخ تشکور ائدیریم.
      آراد قاسمی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *