×
آخرین اخبار

«سمینار مشاغل حساس» در مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد نوشته: 89756
  • ۱۳۹۳-۱۲-۰۶
  • 225 بازدید
  • «سمینار مشاغل حساس» با حضور مسئولان در مسجدسلیمان برگزار شد.
    «سمینار مشاغل حساس» در مسجدسلیمان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، پیش از ظهر امروز سمینار آموزشی یک روزه ویژه مدیران و متصدیان مشاغل حساس با همت حراست کل استان خوزستان و همکاری حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و با حضور همه مدیران و روسا و متصدیان مشاغل حساس ادارات و سازمان‌های دولتی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در سالن آمفی تئاتر نفت برگزار شد.

    در این سمینار آموزشی، مسئول سایبری خاتم الاوصیای خوزستان اظهار کرد: فساد اداری عنوانی است تقریباً مجرمانه که به سوءاستفاده کارکنان حکومتی از اختیارات و امکانات دولتی جهت رسیدن به استفاده‌ها و منافع شخصی اطلاق می‌شود.

    حجت‌الاسلام محمدجواد روحانی‌نژاد، با برشمردن اینکه فساد اداری به عنوان یک معضل ریشه‌دار است، افزود: فساد اداری از بدو تشکیل جوامع بشری و حکومت‌ها در همه کشورها وجود داشته و مختص یک کشور خاص نیست.

    وی گفت: فساد اداری عنوانی است تقریباً مجرمانه که به سوءاستفاده کارکنان حکومتی از اختیارات و امکانات دولتی جهت رسیدن به استفاده‌ها و منافع شخصی اطلاق می‌شود.

    روحانی‌نژاد همچنین با اشاره به رشد فزاینده و لحظه‌ای ارتباطات و سرعت تبادل اطلاعات عنوان کرد: فضای الکترونیکی و مجازی رشد بسیار گسترده و فراگیری داشته و شبکه‌های مجازی به سرعت در حال در نوردیدن حریم خصوصی و عمومی هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *