×
آخرین اخبار

سفر اتباع ایرانی به سرزمین های اشغالی چه مجازاتی دارد؟

  • کد نوشته: 26240
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۹
  • 305 بازدید
  • اتباع ایرانی درصورت سفر به سرزمین های اشغالی، به حبس تعزیری درجه ۵ و محرومیت داشتن گذرنامه به مدت ۲ تا ۵ سال محکوم می شوند. به گزارش خبرروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت) قوه مقننه و  در جریان بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح […]

    سفر اتباع ایرانی به سرزمین های اشغالی چه مجازاتی دارد؟

    اتباع ایرانی درصورت سفر به سرزمین های اشغالی، به حبس تعزیری درجه ۵ و محرومیت داشتن گذرنامه به مدت ۲ تا ۵ سال محکوم می شوند.

    به گزارش خبرروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت) قوه مقننه و  در جریان بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت با ماده ۱۰ این طرح موافقت کردند که براساس این مصوبه سفر اتباع ایرانی به سرزمین فلسطین اشغالی ممنوع شده و در این راستا مجازات متخلفان مشخص شد.

    در ماده ۱۰ این طرح آمده است: سفر اتباع ایرانی به سرزمین فلسطین اشغالی ممنوع شد، مرتکب به مجازات حبس تعزیری درجه ۵ و محرومیت داشتن گذرنامه به مدت ۲ تا ۵ سال محکوم می شود، همچنین مراوده و ارتباط غیراتفاقی بین اتباع ایرانی و اتباع رژیم اشغالگر صهیونیستی ممنوع است و مرتکب به مجازات حبس تعزیری درجه ۶ محکوم می شود.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *